توافقات برای برقراری پرواز زنجان کیش که یکی از مطالبات شهروندان زنجانی است برقرار می شود.
کد خبر: ۱۱۵۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵ 02 March 2024

به گزارش تابناک زنجان؛ مدیر فرودگاه زنجان گفت: پرواز زنجان به کیش طبق برنامه ریزی انجام گرفته با موافقت نهایی شرکت هواپیمایی ماهان برقرار می‌شود که منتظر اعلام برنامه پروازی از سوی این شرکت هستیم.

یگانه افزود: یکی از درخواست‌های شهروندان زنجانی برقراری پرواز هوایی زنجان به کیش بود که اقدامات موثری در این زمینه انجام گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به پیشنهاد‌های ارائه شده به شرکت هواپیمایی ماهان مقرر شد این پرواز‌ها در روز‌های /یکشنبه و چهارشنبه/ به صورت رفت و برگشت انجام شود که این موضوع مورد موافقت قرار گرفت.

این مسوول ادامه داد: امیدواریم این رخداد مهم تا پاپان سال به سرانجام برسد در غیر این صورت اوایل سال آینده انجام خواهد شد.

مدیر فرودگاه زنجان همچنین در خصوص آخرین وضعیت پرواز‌های زنجان به مشهد نیز گفت: در زمان حاضر پرواز‌های این مسیر با توجه به استقبال شهروندان زنجانی به سه روز در هفته افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه با توجه به اقبال عموم درخواست روزانه پرواز زنجان به مشهد به استانداری اعلام شده است، اظهار داشت: امیدواریم با این درخواست موافقت شود در غیر این صورت تعداد پرواز‌ها به چهار روز در هفته خواهد رسید.

مدیر فرودگاه زنجان خاطر نشان کرد: در زمان حاضر پرواز‌های زنجان به نجف و زنجان به استانبول نیز به دلیل وجود متقاضی در حال پیگیری است که در صورت تحقق اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

فرودگاه زنجان در سال ۷۹ در زمینی به وسعت ۴۰۰ هکتار ایجاد شد، اما برقراری پرواز‌ها در آن طی بیش از ۲۰ سال گذشته با فراز و نشیب‌های متعددی همراه بود به طوری که طی این مدت تنها به صورت مقطعی برخی پرواز‌ها از جمله مشهد مقدس، عتبات عالیات، سفر‌های حج تمتع و عمره انجام می‌شد و در بسیاری از ایام سال پرواز‌های آن تعطیل بود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار