دادستان کرمانشاه از تشکیل ۲۸ پرونده تخلف انتخاباتی در استان خبر داد و گفت: از این تعداد شش پرونده مربوط به تخلفات انتخاباتی مدیران است.
کد خبر: ۱۱۵۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲ 28 February 2024

تشکیل ۲۸ پرونده تخلف انتخاباتی در کرمانشاه/ فضای انتخاباتی پرشوری در استان داریم ‌به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا حمیدرضا کریمی، امروز(۹ اسفند) در جمع خبرنگاران، با اشاره به فاصله اندک باقی مانده تا زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار کرد: از چند ماه پیش مجموعه مدیران ارشد و دستگاه های اجرایی استان با تلاش زیادی مقدمات لازم را برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در استان فراهم کرده اند. 

وی افزود: طی این مدت فرایندهای انتخابات به خوبی در استان طی شده و در یک هفته اخیر هم که تبلیغات کاندیداها آغاز شده، فضای پرشور و نشاطی را در استان شاهد بوده ایم. 

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: طبق رصدهای صورت گرفته بسیاری از کاندیداها و ستادهای انتخاباتی در یک فضای آرام و بدور از تنش به تبلیغ پرداختند که جای قدردانی دارد. 

وی در ادامه به برخی از تخلفات انتخاباتی در این ایام هم اشاره کرد و گفت: متاسفانه طی این مدت ۲۸ پرونده تخلف انتخاباتی در دادسرای کرمانشاه تشکیل شد که ۶ فقره آن مربوط به مدیران دستگاه های اجرایی بوده است. 

کریمی خاطرنشان کرد: از این تعداد چند پرونده به دلیل تخلف انتخاباتی کاندیداها بوده و ۱۳ پرونده هم مربوط به تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی است. 

دادستان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه کاندیداها تنها تا ساعت ۸ صبح فردا(۱۰ اسفند) فرصت تبلیغ دارند، اعلام کرد: از ساعت ۸ صبح فردا تبلیغات کاندیداها ممنوع است و هیچ کاندیدایی حق تبلیغات ندارد. 

وی همچنین از فراهم بودن بسترها برای برگزاری یک انتخابات امن، پرشور و رقابتی در کرمانشاه خبر داد و گفت: مردم ما بار دیگر با حضور حداکثری در انتخابات تمام توطئه های دشمنان را نقش برآب می کنند و در تعیین سرنوشت خود نقش آفرین خواهند بود. 

کریمی با دعوت از مردم کرمانشاه برای حضور در پای صندوق های رای، اظهار کرد: مردم شهید پرور کرمانشاه همواره در طول سالهای گذشته ثابت کرده اند که پای آرمان های این انقلاب، شهدا و  امام شهدا ایستاده اند و این بار هم با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای خاری در چشم دشمنان خواهند شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار