نشست هم اندیشی و هماهنگی جهت برگزاری اولین نمایشگاه موزه ها، اشیاء و اسناد تاریخی صنعت نفت جنوب، در محل سالن شهید مجدزاده روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار گردید.
کد خبر: ۱۱۵۶۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸ 27 February 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، این رویداد روز دوشنبه مورخ ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ به ابتکار واحد موزه ها و اسناد تاریخی روابط عمومی، در راستای ایجاد انسجام و همفکری و با حضور روابط عمومی شرکت ها و ادارات متبوع مناطق نفت خیز، همچنین شرکت های گاز و ملی حفاری ایران برگزار شد.

مقرر است این رویداد بی نظیر با همکاری مرکز موزه های وزارت نفت، شرکت ملی گاز استان خوزستان، شرکت ملی حفاری ایران و شرکت های تابعه پس از احصا و شناسایی اسناد و مدارک و اشیا تاریخی برگزار گردد و در پایان به یک نمایشگاه دائمی منجر شود.

سعید آتشبار رییس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب این اقدام را جهت نشان دادن عقبه تاریخی و تصاویر سختکوشی کارکنان صنعت و نیز نمایش وضعیت شرکت نفت در قبل از انقلاب و پیشرفت های بعد از انقلاب عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه با هدف عرضه داشته های تاریخی، هویتی صنعتی نفت در بخش های مختلف محتواهای صنعتی، تاریخی و مردم شناسی خواهد بود.

وی با تاکید بر اهمیت تاریخ و هویت صنعت یکی دیگر از اهداف برگزاری این رویداد را نشان دادن سیر تاریخی نفت از اکتشاف، حفاری، بهره برداری و انتقال از اولین میدان ها و مخازن نفت و گاز تا مصرف دانست.

ایشان افزود: با توجه به تجربه موفق غرفه اسناد تاریخی و موزه های صنعت نفت در چهاردهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات نفت و گاز خوزستان و استقبال بی نظیر مخاطبان وجود یک نمایشگاه مختص موزه ها امری ضروری است.

شایان ذکر است نمایشگاه مذکور از تاریخ ۱۶ تا ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ در محل آموزش های تخصصی نفت «آموزشگاه صنعت نفت سابق» برقرار می باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار