رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان گفت: از سال گذشته تاکنون به ۶ هزار و ۶۱۰ نفر از واجدان شرایط در زنجان وام ودیعه مسکن پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۵۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ 27 February 2024

به گزارش تابناک زنجان؛ کردلو با بیان اینکه از سال ۹۹ روند ثبت نام در تسهیلات ودیعه مسکن آغاز شد، گفت: در سال ۹۹ بیش از ۱۳ هزار و ۹۱۶ نفر ثبت نام و چهار هزار و ۸۸ نفر وام ودیعه مسکن را دریافت کردند که مبلغ پرداختی بیش از ۶۱۱ میلیارد و ۸۹۵ میلیون ریال بوده است.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ هم ۲۲ هزار و ۷۰۹ نفر ثبت نام کردند، افزود: از این تعداد سه هزار و ۴۱۷ نفر موفق به دریافت وام ودیعه مسکن شدند که مبلغ پرداختی بیش از ۸۵۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بوده است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان ادامه داد: پرداخت وام ودیعه مسکن منوط به دارا بودن سه شرط است و متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار و در حال حاضر فاقد مالکیت و دارای اجاره‌نامه رسمی و ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات باشند.

کردلو به تداوم ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن در استان اشاره کرد و گفت: هم استانی‌ها می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

وی افزود: میزان تسهیلات ودیعه مسکن برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان به حداکثر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت پنج ساله افزایش یافته است و مستاجرینی که از تسهیلات ودیعه مسکن تاکنون استفاده نکردند برای دریافت تسهیلات بانکی مذکور در اولویت هستند.

بیش از ۵۷ هزار و ۴۰۲ زنجانی از سال ۹۹ تاکنون برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن ثبت نام کرده و از این تعداد ۱۴ هزار و ۱۱۵ نفر موفق به اخذ بیش از چهار هزار میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال وام ودیعه مسکن شدند

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار