معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ۳۵۷۰خانواده از مددجویان تحت حمایت با تلاش خود و هدایت به سمت کسب مهارت، اشتغال و درآمدزایی به توانمندی اقتصادی رسیده واز حمایت کمیته امداد خارج شدند.
کد خبر: ۱۱۵۶۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱ 26 February 2024

به گزارش تابناک مازندران، سیدموسی عمادی ترکامی با اشاره به ماده ۲ و ۶ اساسنامه کمیته امداد اظهار داشت: توانمندسازی و خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت اولویت مهم این نهاد می‌باشد.

 

توانمندی بیش از ۳هزار و ۵۰۰خانواده تحت حمایت کمیته امداد مازندران  

وی افزود: در همین راستا از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ۳۵۷۰خانواده از مددجویان تحت حمایت با تلاش خود و هدایت به سمت کسب مهارت، اشتغال و درآمدزایی به توانمندی اقتصادی رسیده واز حمایت کمیته امداد خارج شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران بیان داشت: در راستای خوداتکایی خانواده‌ها با ارائه مشاوره‌های مختلف ازجمله فرهنگ کار و تلاش، مشاوره و هدایت شغلی، آموزش‌های کارآفرینی و مهارت آموزی و سوق دادن مددجویان دارای شرایط اشتغال از طریق کاریابی و معرفی به کارفرمایان جهت اشتغال به کار و همچنین پرداخت وام های خوداشتغالی و کارفرمایی، زمینه توانمندسازی اقتصادی خانواده فراهم می‌گردد.

عمادی ترکامی بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شد تا پایان سال عملکرد توانمند سازی برای ۳ هزار و ۹۰۰خانواده تحت حمایت اجرایی گردد.

وی گفت: در سال‌جاری بیش از ۳۳۰۰ خانواده تحت حمایت نیز از طریق کمک به ازدواج، بهبود سرپرست، دریافت مستمری از سایر سازمان‌ها و... به توانمندسازی اجتماعی رسیده و از تحت حمایت و دریافت مستمری امداد خارج شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان مازندران می‌باشند که ۷۵۳۰۰خانواده معیشت ماهانه و کلیه خدمات امداد را دریافت می‌نمایند و مابقی خانواده‌ها به جز کمک معیشت از سایر خدمات حمایتی امداد برخوردار می‌باشند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار