رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان کرمانشاه از ثبت نام ۱۲۱ تیم از کرمانشاه در دومین دوره مسابقات سراسری روستائیان و عشایر کشور با عنوان جام پرچم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۵۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ 26 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرگزاری صدا و سیما زهرا کشتمند رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان کرمانشاه با اشاره به پایان ثبت نام از تیم‌های علاقمند به شرکت در مسابقات جام پرچم، گفت : از استان کرمانشاه ۱۲۱ تیم با ۴۴۲ ورزشکار برای شرکت در این رقابت‌ها ثبت نام کرده اند که از نظر تعداد بیشترین تیم‌های شرکت کننده، دومین استان کشور هستیم.

وی افزود: اولین دوره مسابقات جام پرچم سال گذشته تنها در رشته مینی فوتبال برگزار شد، اما امسال در سه رشته مینی فوتبال، کاراته و پرتاب وزنه برگزار می‌شود.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان با بیان اینکه مسابقات در هر دو بخش دختران و پسران خواهد بود، عنوان کرد: برای این دوره از مسابقات رده سنی در نظر گرفته شده و تنها نوجوانان و جوانان ۱۵ تا ۱۸ سال می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات در سطح روستا، بخش، شهرستان، استان و ملی برگزار می‌شود و برگزیدگان هر مرحله به مرحله بعدی راه پیدا می‌کنند تا اینکه در نهایت در سطح ملی نفرات نهایی انتخاب می‌شوند.

کشتمند گفت: مسابقات مرحله روستا، بخش و شهرستان از ۱۵ تا ۳۰ اسفند و مسابقات مرحله استانی از هشتم تا ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود.

به گفته این مسئول، مسابقات مرحله کشوری هم تیرماه برگزار خواهد شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار