مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت : بیش از یک هزار و ۵۰۰ تن مخلوط شن و نمک برای جلوگیری از یخ‌زدگی سطح جاده‌ های استان پخش شده است.
کد خبر: ۱۱۵۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲ 25 February 2024

به گزارش تابناک مرکزی،مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از تلاش مستمر راهداران برای باز نگه داشتن راه‌ها خبر داد و گفت: در شبانه روز گذشته بیش از یک هزار و ۵۰۰ تن مخلوط شن و نمک برای جلوگیری از یخ‌زدگی سطح جاده‌های استان پخش شده است.

جهانی با اشاره به تداوم بارش برف از ظهر روز گذشته (۵ اسفندماه ۱۴۰۲) تا ظهر امروز (۶ اسفندماه ۱۴۰۲) افزود: حاصل تلاش ۲۴ ساعته راهداران استان برفروبی هشت هزار کیلومتر باند از راه‌ها بوده که همچنان هم ادامه دارد.
 
وی بیشترین میزان بارش برف را در شمال استان عنوان کرد و گفت: راهداران شهرستان‌های ساوه و زرندیه از روز گذشته مشغول برفروبی و نمکپاشی هستند و در راهدارخانه‌های سراسر استان تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری مسافران اندیشیده شده است.
 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی افزود: تا کنون برای جلوگیری از یخ‌ زدگی سطح راه‌ ها بیش از ۱۵۰۰ تن مخلوط شن و نمک در سطح راه‌ها پخش شده است.
 
جهانی اظهار کرد: در حال حاضر همچنان شاهد بارش برف در محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های زرندیه، ساوه، دلیجان، اراک، شازند و خمین می‌باشیم لذا به کلیه مسافران و کاربران جاده‌ای توصیه می‌شود حتماً از سفر‌های غیرضروری پرهیز نموده و در صورت الزام به سفر حتماً تجهیزات زمستانی بهمراه داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار