معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از امروز بعدازظهر سامانه بارشی بسیار ضعیف استان را فرا می‌گیرد و به تدریج سامانه بارشی تقویت شده و تا روز دوشنبه در سطح استان فعال خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۵۵۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲ 24 February 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، معصومه نوروزی اظهار کرد: از امروز بعدازظهر سامانه بارشی به تدریج و به صورت ضعیف در سطح استان نمایان خواهد شد، به طوری‌که اوایل صبح یکشنبه بارش‌ها بسیار ضعیف و به صورت نقطه‌ای و سامانه طی روز یکشنبه تقویت خواهد شد که شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه سامانه بارشی تا روز دوشنبه در سطح استان فعال است، افزود: میزان بارش‌ها برای مناطقی از جمله شهرکرد، بن، سامان، فارسان، کوهرنگ، بروجن، بخش‌هایی از کیار، فلارد و خانمیرزا بیش‌تر از سایر مناطق استان خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی گفت: از بعدازظهر روز یکشنبه به ویژه در طول روز کاهش دما را خواهیم داشت، انتظار می‌رود با توجه به کاهش دمای هوا بارش‌ها در سطح استان به تدریج به برف تبدیل شود، بنابراین لغزندگی سطح جاده‌ها و اختلال در تردد انتظار می‌رود که توصیه می‌شود از سفر‌های غیرضرور خودادری و رانندگان حتما تجهیزات ایمنی و زمستانه به همراه داشته باشند.

نوروزی گفت: برای صبح روز دوشنبه در برخی مناطق به ویژه نیمه شمالی استان انتظار بارش‌هایی به مراتب ضعیف‌تر نسبت به روز یکشنبه را خواهیم داشت، البته برای روز یکشنبه در سطح استان هشدار نارنجی هواشناسی و برای روز دوشنبه هشدار سطح زرد صادر خواهد شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مجددا اواخر وقت روز سه شنبه موج بارشی دیگری به صورت ضعیف وارد استان خواهد شد و برف و باران بخش‌هایی از استان را فرا می‌گیرد.

به گفته وی، صبح امروز دمای هوای شهرکرد ۶ درجه سانتی‌گراد زیرصفر سردترین ایستگاه استان گزارش شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار