استاندار آذربایجان‌غربی:
استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بانک اطلاعاتی دقیقی در مورد جوانان استان به ویژه در حوزه اشتغال، بیکاری و مهارت آموزشی تهیه شود.
کد خبر: ۱۱۵۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵ 21 February 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان امروز در جلسه ستاد ساماندهی جوانان آذربایجان‌غربی با تاکید بر تهیه بانک اطلاعاتی دقیق از تعداد جوانان شاغل و بیکار استان، افزود: بیشترین جمعیت بیکار مربوط به فارغ التحصیلان دانشگاهی بوده و با ورود به این عرصه، برنامه ریزی لازم در همه دانشگاه‌ها صورت گرفته و مهارت آموزی نیز در دستور کار باشد.

 
وی همچنین خاطرنشان کرد: متاسفانه زیاد به این مهم توجه نشده و مهارت آموزی از همان دوران مدرسه و در هنرستان ها در دستور کار قرار گیرد.
 
استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه یکی از چالش های مهم، اشتغال جوانان بوده و در این خصوص بسترهای لازم برای اشتغال ایجاد شود، افزود: مسکن جوانان و ازدواج آسان آنان مورد توجه دستگاه‌های متولی قرار گرفته و در این زمینه تسهیلاتی اعطا شود.
 
معتمدیان در پایان با اشاره به اینکه سازمان های مردم نهاد پل ارتباطی با جوانان هستند، اضافه کرد: دغدغه های جوانان از خود آنان گرفته شده و به بررسی آنها پرداخته شود تا در پیشرفت و آبادانی کشور و استان به آنها نقش بدهیم.
 
در پایان این جلسه از تعدادی از خانواده های معظم شهدا و همچنین جوانان استان تحلیل شد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار