نمایشگاه آثار هنرمندان نقاش و عکاس خراسانی در حمایت از مبتلایان به بیماری بورگر در گالری آذرنور مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷ 21 February 2024

به گزارش تابناک رضوی، این نمایشگاه که به همت لیلا پیرداوری، امین رحیمی و آذر انورحسینی در حمایت از مبتلایان به بیماری بورگر برپا شد که با استقبال خوب بازدیدکنندگان مواجه  شد. در این نمایشگاه بیش از 40 اثر عکاسی و نقاشی به نمایش درآمد. در بخش عکاسی عکس هایی با سبک های مختلف از جمله عکاسی آسمان شب، عکاسی خیابانی ، حیاط وحش، انتزاعی و چهره های ماندگار عرضه گردید. عمده آثار ارائه شده در بخش نقاشی به سبک اکسپرسیونیسم بود که در آن هنرمند احساسات و عواطف درونی خود در لحظه را بر روی بوم می آورد. 

از هنرمندان برجسته‌ی خراسانی بخش نقاشی که آثارشان به‌صورت رایگان در اختیار انجمن حمایت از بیماران بورگر قرار داده شده بود می‌توان به لیلا پیرداوری، آذر انورحسینی و همچنین مرحوم اکبر زرین مهر و مرحوم بهناز دانشور اشاره کرد و در بخش عکاسی نیز آثاری از امین رحیمی، هاشم جوادزاده و سیاوش ابراهیمی که به انجمن اهدا شده بود برای بازدید عموم در این نمایشگاه هنری به نمایش درآمد.

 

لازم به ذکر است دکتر بهاره فاضلی، مدیر انجمن حمایت از بیماران بورگر در خراسان رضوی که اولین انجمن حمایت از بیماران بورگر در جهان نیز است، افزود: بورگر نوعی بیماری عروق اندام‌ها به علت افزایش حساسیت به ترکیبات موجود در تنباکو است که می‌تواند باعث قطع عضو نیز شود و بروز آن معمولا در مردان جوان سیگاری ۲۵ الی ۴۵ سال بوده است و هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه هنری، تمامی عواید حاصل از فروش این آثار را به انجمن حمایت از بیماران بورگر اهداء کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار