کد خبر: ۱۱۵۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ 20 February 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان در دیدار مدیر کل پست گیلان با شهردار کیاشهر در خصوص اجرای پروژه جی نف و نصب پلاک‌های کدپستی هوشمند در کیاشهر و توسعه تجارت الکترونیک گفتگو و تبادل نظر شد.

مدیر کل پست گیلان در این دیدار ضمن تشریح نحوه پیاده‌سازی پروژه جی نف اظهار داشت: تبادل اطلاعات و تطبیق نقشه‌های موجود مابین پست و شهرداری به منظور احصاء دقیق معابر فاقد نام، نامگذاری معابر و بهنگام‌سازی بانک اطلاعاتی املاک، اولین گام در پیاده‌سازی پروژه استاندارد ملی نشانی خواهد بود.

وی نصب پلاک‌های کدپستی هوشمند که در برگیرنده اطلاعات جامع و کاملی از آدرس و اطلاعات ملک می‌باشد را مرحله نهایی از پروژه ملی جی نف دانست و افزود: پلاک‌های کدپستی هوشمند از الزامات سر شماری نفوس و مسکن در سال ۱۴۰۵ خواهد بود لذا ضرورت تا در زمان باقیمانده نسبت به پیاده‌سازی طرح ملی نظام استاندارد نشانی در شهرهای استان اقدام کنیم.

هوشنگی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های موجود در زمینه تجارت الکترونیک و وجود فروشگاه اینترنتی فعال در این شهر خاطر نشان کرد: دفتر پست کیاشهر می‌تواند بعنوان پایگاهی جهت توسعه و فروش محصولات بومی محلی مردم منطقه مورد استفاده قرار گیرد.

مرتضی عاطفی شهردار کیاشهر در این جلسه با بیان اینکه اقدامات خوبی جهت نامگذاری معابر اصلی در این شهر انجام شده است افزود: شهرداری کیاشهر آمادگی دارد با مشارکت پست گیلان نسبت به پیاده‌سازی طرح ملی #جی_نف در بندر کیاشهر اقدام نماید.

وی ضمن تاکید بر برندسازی نمادهای هویتی کیاشهر افزود: ظرفیت‌های فراوانی در محصولات بومی و محلی این شهر نظیر انواع نان‌ها و شیرینی‌های محلی و صنایع دستی وجود دارد که می‌تواند در بستر بازارهای فروش الکترونیک عرضه شود لذا شناسایی و ساماندهی مشاغل خانگی به منظور ایجاد خانه خلاقیت از اهداف مهم شهرداری کیاشهر است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار