رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌ و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه سهم استان زنجان در بخش خودمالکی در طرح نهضت ملی مسکن ۱۲ هزار واحد مسکونی است، گفت: فقط ۱۴۰۸ واحد مسکونی در استان منجر به بستن قرارداد با بانک شده است.
کد خبر: ۱۱۵۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶ 19 February 2024

به گزارش تابناک زنجان، بهزاد کردلو با بیان اینکه ثبت‌ نام برای گرفتن تسهیلات خودمالکی از اواخر سال ۱۴۰۰ شروع شده است و همچنان تداوم دارد، اظهار کرد: در این زمان بیش از ۱۰ هزار پروانه ساختمانی صادر شده است.

وی تعداد واحد معرفی‌شده در بخش خودمالکی در استان زنجان به شبکه بانکی را ۴۰۵۵ واحد مسکونی اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۱۴۰۸ واحد مسکونی به مرحله بستن قرارداد با بانک رسیده است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌ و شهرسازی استان زنجان، گفت: سقف تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومان و با کارمزد ۲۳ درصد و ۲۰ ساله است و در جلسات شورای مسکن به ریاست استاندار نسبت به پرداخت تسهیلات یادشده توسط بانک‌ها تاکید شده و در صورت پرداختن نشدن تسهیلات از سوی بانک‌ها، جرایمی در قانون جهش تولید مسکن در نظر گرفته شده است.

کردلو تاکید کرد: با همکاری بانک‌های عامل، پرداخت این نوع تسهیلات فرصت بسیار طلایی برای خود مالکان است و با این میزان تسهیلات بانکی، متقاضیان می‌توانند در زمین خود اقدام به ساخت‌وساز کنند.

او افزود: زنجانی‌ها می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس  https://saman.mrud.ir مراجعه و از تسهیلات خود مالکی استفاده کنند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار