کد خبر: ۱۱۵۴۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰ 14 February 2024

 

 
 
پرسپولیس بهترین گلزنش را با ۲هدف می‌فروشد!

گویا سران باشگاه پرسپولیس قصد دارند با یک تیر دونشان زده و شهاب زاهدی را در همین پنجره زمستانی به مشتری ژاپنی بفروشند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ زاهدی مهاجم پرسپولیس که در اصل هنوز بازیکن تیم اوکراینی محسوب می‌شود،  به دلیل ادامه جنگ روسیه علیه این کشور، همچنان می‌تواند با مجوز فیفا با تیم‌های دیگر قرارداد امضا کند.

 
Play
Unmute
 
Loaded: 100.00%
 
 
Remaining Time -0:18
Picture-in-PictureFullscreen
logo

آنلاین و در کمترین زمان ممکن حساب باز کن "یک میلیارد" جایزه ببر

دریافت وین‌کارت
 

او در نیم فصل اول لیگ برتر با پیراهن پرسپولیس توانست آمار ۷ گل و ۲ پاس‌گل را ثبت کند، ماه‌های پیش با پیشنهادی از سوی باشگاه ژاپنی مواجه شد.

 

مدتی، خبر‌های انتقال این بازیکن به ژاپن مطرح نبود، اما یکی از خبرگزاری‌های داخلی ادعا کرد که پس از مشکلات مالی که برای باشگاه پرسپولیس به‌وجود آمده است، مدیران این تیم بدشان نمی‌آید با صدور رضایت‌نامه‌ی شهاب زاهدی مبلغی را وارد خزانه باشگاه کنند.

 

زاهدی ۶ ماهِ دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و در صورتی که این بازیکن از پرسپولیس جدا شود، مبلغی به باشگاه پرسپولیس می‌رسد.

گفته می‌شود پیشنهاد شهاب حدود دو میلیون دلار است که رقمی قابل توجه است. باشگاه زوریا هم که نمی‌تواند از این بازیکن استفاده کند و به دنبال درآمدزایی است، می‌خواهد این بازیکن را به فروش قطعی برساند و البته نیازمند موافقت پرسپولیس است.

با خروج نام شهاب زاهدی یک بازیکن از لیست خارجی‌های پرسپولیس کم می‌شود و این‌گونه «استون اورونوف» می‌تواند قراردادش را ثبت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار