اداره‌کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سامانه بارشی، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۵۴۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱ 13 February 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ولی بهره مند، کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با ایسنا گفت: با توجه به تحلیل و بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی و الگو‌های جوی، امروز و فردا چهارشنبه وضعیت جوی استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

وی افزود: شب پنجشنبه با ورود سامانه ناپایدار بارشی به منطقه از بعدازظهر شرایط برای بارش باران، برف در ارتفاعات، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت مهیاست.

بهره‌مند اظهارکرد: فعالیت این سامانه بارشی در روز جمعه با رعد و برق‌های قوی‌تر و تندباد‌های شدید موقت، احتمال تگرگ و مه گرفتگی در برخی نقاط ادامه دارد و صبح روز شنبه به تناوب و به مرور از منطقه خارج می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با خروج سامانه ناپایدار، کاهش نسبی دمای و مه آلودگی در پاره‌ای نقاط استان پیش بینی می‌شود و آسمان استان تا اواسط هفته آینده غالبا صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

بهره‌مند بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته لنده با بیشینه دمای ۲۴.۶ درجه سانتیگراد گرمترین و یاسوج با کمینه دمای صفر درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد بوده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار