امام جمعه ابهر گفت: مهم‌ترین پیام راهپیمایی امسال پیوستگی و اتحاد و انسجام ملی است ، هر چه این اتحاد قوی‌تر باشد دشمنان ناامیدتر می‌شوند و کارها بهتر پیش خواهد رفت.
کد خبر: ۱۱۵۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳ 11 February 2024

به گزارش تابناک زنجان، حجت‌الاسلام سعید مرادپور امام‌جمعه ابهر در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن با بیان اینکه با آمدن پیامبر تغییر عظیمی در خفقان موجود در دنیا در آن زمان به وجود آمد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران نیز مانند بعثت پیامبر در یک شکل کوچک‌تر است که وضعیت کشور را به طور کامل دگرگون کرد.

وی با اشاره به اینکه در زمان طاغوت مردانگی را می‌کشتند و مردان مرد در بند این رژیم بودند، اما هرزگی زنانه را تبلیغ می‌کردند، یادآور شد: در این دوران آزادی زن در قالب بی بندو باری تبلیغ و ترویج می‌شد.

امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه اگر رژیم پهلوی با آن شتابی که داشت تا به امروز می‌ماند هیچ اثری از دین در کشور ما نبود، تصریح کرد: در جشن‌های دو هزار ساله شیراز این‌ها فجایعی خلق کردند که حتی کشور‌های غربی و آمریکا نیز از آن متعجب بودند.

وی با اشاره به اینکه تعبیر امام از انقلاب به انفجار نور حقیقتاً یک تعبیر بسیار درست است، افزود: انقلاب اسلامی به ما معنویت، دیانت، اخلاق، غیرت و عفت را به ارمغان آورد که مسائل بسیار مهنی است تا جایی که شاهد حمله دشمنان به این موارد هستیم.

وی با اشاره به اینکه در کنار قدرت الهی قدرت مردم نیز از موضوعات مهمی است که سبب پیروزی انقلاب شد و به این موضوع در قرآن نیز پرداخته شده است افزود: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید‌ای پیامبر خدا همان کسی است که تو را با نصرت خود و به وسیله مومنین یاری کرد؛ یعنی اگر مومنین در صحنه نباشد پیامبر نیز نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه خداوند قانون‌هایی دارد که به سنت الهی معروف است، افزود: این قوانین تغییر ناپذیرند به طور مثال خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید: اگر شما خداوند را یاری کردید خداوند نیز شما را یاری خواهد کرد و قدم‌های شما را ثابت می‌نماید.

وی با بیان اینکه ما همواره شاهد فشار و توطئه‌های دشمنان هستیم، ادامه داد: مردم اگر پای کار باشند و سنت‌ها را حفظ کنند قطعا خداوند تبارک و تعالی نیز به کسی که بر اساس سنت‌های و فرمایشات او عمل کند کمک خواهد کرد.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه یکی از قوانین خداوند متعال حضور در میادین مهم مانند راهمیمایی‌ها و انتخابات است، اضافه کرد: آن میدان یک روز میدان جنگ است که شهدا و رزمندگان ما رفته و تا پای جان در آنجا ایستادگی کردند و نصرت خدا شامل حالشان شد.

وی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، عنوان کرد: به لطف الهی راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن پرشورتر از هر سال برگزار می‌شود و همان‌طوری که مردم در در راهپیمایی‌های گذشته کل معادلات دشمن و آشوب‌گران را بر هم زدند امسال هم حضور گسترده مردم در راهپیمایی مقدمه‌ای برای حضور پرشور در انتخابات مجلس خواهد شد.

حجت‌الاسلام مرادپور اظهار داشت: مهم‌ترین پیام راهپیمایی امسال پیوستگی و اتحاد و انسجام ملی است و هر چه این اتحاد قوی‌تر باشد دشمنان ناامیدتر می‌شوند و کار‌ها بهتر پیش خواهد رفت.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار