آیت‌الله توکل نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری با خانواده شهید مدافع حرم حسین مشتاقی در شهرستان نکا دیدار کرد.
کد خبر: ۱۱۵۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۲ 07 February 2024

به گزارش تابناک مازندران؛ آیت‌الله توکل نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری با هیات همراه با خانواده شهید مدافع حرم در شهرستان نکا دیدار وگفتگو کردند. 

 

دیدار آیت‌الله توکل نماینده خبرگان رهبری مازندران با خانواده شهید مشتاقی  

آیت‌الله سید رحیم توکل در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم حسین مشتاقی گفت: انقلاب اسلامی امروز به برکت خون مطهر شهدا و مجاهدت های رزمندگان و ایثارگران در اوج اقتدار و سربلندی است و ملت ایران با تاسی از شهدا با عزمی راسخ و استوار به سمت تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و تشکیل تمدن اسلامی حرکت می کنند

آیت‌الله توکل خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم با چشم پوشی از زیبایی های زندگی دنیا و با احساس شوق به شهادت، به سوریه و عراق رفتند. 

 

دیدار آیت‌الله توکل نماینده خبرگان رهبری مازندران با خانواده شهید مشتاقی  

 

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم با داشتن همسر، پدر، مادر، فرزند و زندگی راحت، جان خود را کف دست گرفتند و برای احساس تکلیف و وظیفه، آن را تقدیم اسلام کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: همه شهدای ما بزرگوارند و حقی عظیم بر گردن یکایک ما دارند اما شهدای مدافع حرم اقدام بزرگی را رقم زدند و آن هم نابودی گروهی متوحش و جنایتکار داعش که به دنبال ایجاد هراس و وحشت در دل مردم دنیا از اسلام و مسلمانان بودند.

یادآور می‌شود: حسين مشتاقى از نیروهای یگان ویژه صابرین بود که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) عازم سوریه شد و در اردیبهشت 95 و همزمان با عید مبعث در منطقه خان‌طومان سوریه طی یک درگیری شدید به همراه ديگر همرزمانش به شهادت رسید.

از شهید حسين مشتاقی دو فرزند دوقلو به نام‌های «امیرمهدی» و «نازنین زهرا» به يادگار مانده است. 

خبر الهام زارعی 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار