استاندار لرستان گفت: ستاد رفع موانع تولید تاکنون ۱۵۰ واحد تولیدی را احیا و به چرخه تولید بازگردانده است.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ 06 February 2024

به گزارش تابناک لرستان، فرهاد زیویار ظهر امروز در همایش رفع موانع تولید شهرستان بروجرد که در کانون بسیج برگزار شد، افزود: ستاد رفع موانع تولید لرستان تاکنون ۱۵۰ واحد تولیدی را احیا و به چرخه تولید بازگردانده است.

وی اظهار داشت: امسال منابع مالی استان لرستان ۵۰ هزار میلیارد تومان بوده و مصارف استان ۶۰ هزار میلیارد تومان، که برای تامین ۱۰ هزار میلیارد تومانی منابع دوندگی‌های بسیاری انجام شده است.

استاندار لرستان گفت: ساختار قرارگاه رفع موانع تولید حل مشکلات تولید و رونق اشتغال است که در نهایت باعث رفع مشکلات مردم می‌شود.

زیویار افزود: با همدلی و همفکری و کار جهادی و انقلابی در سایه جمهوری اسلامی ایران به موفقیت و پیروزی خواهیم رسید، قدردان زحمات دولت‌های قبلی هستیم، ولی در دولت سیزدهم اقدامات بزرگی در لرستان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بروجرد با سابقه بالا در صنعت در سطح ملی مطرح است اظهار داشت: ۱۳۰ پرونده صنایع مشکل دار لرستان در حال پیگیری است که بعد از رفع موانع به چرخه تولید باز خواهند گشت، برای رفع مشکلات پیچیده صنعتی لرستان تلاش می‌کنیم.

استاندار لرستان گفت: امسال در خودرو سازی بروجرد هفت هزار خودرو تولید شده است این شرکت با مشکلات بسیاری روبرو بود، ولی امروز به تولید ملی رسیده است.

زیویار افزود: رفع مشکلات منطقه ویژه اقتصادی بروجرد آغاز به کار گمرک و تامین مالی ۳۲۰ میلیاردی نساجی بروجرد و رفع مشکلات آن و دادن تسهیلات ۴۰۰ میلیاردی به داروسازی اکسیر از اقدامات مهم دولت در شهرستان بروجرد است.

وی اظهار داشت: پرونده کارخانه تعطیل سامان کاشی به هیات حمایت وزارت صمت معرفی شده تا به چرخه تولید برسد.

وی بیان کرد: شرایطی برای امید آفرینی در لرستان با همدلی و همفکری مسئولان ایجاد شده است، مردم باید با خدمات مسئولان به نظام دلگرم شوند، مردم با حضور در صحنه‌های مختلف و خاص انقلاب و در صحنه سیاسی انتخابات دشمنان را مایوس و نامید خواهند کرد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار