کد خبر: ۱۱۵۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵ 06 February 2024

مهرداد کفشگری بازیکن مازندرانی و سابق پرسپولیس به  تازگی در گفتگویی با تی‌وی‌ پلاس از ماجرای دوری‌اش از فوتبال گفت:

چند سالی به خاطر بیماری از فوتبال دور بودم و به همین خاطر دیگر به فوتبال به عنوان بازیکن برنگشتم. خدا را شکر اوضاع جسمی و روحی‌ام خوب است و حالا هم کلاس‌های مربیگری را پشت سر می‌گذارم.

او درباره ابتلایش به سرطان گفت: به سرطان تیروئید مبتلا شده بودم و بسیار خطرناک بود. جا دارد از علی دایی تشکر کنم. یکی از دوستانم به علی آقا ماجرا را خبر داد و ایشان شبانه من را خواست و با یکی از بهترین دکترهای ایران هماهنگ کرد و من پیش او رفتم و جراحی کردم.

او در ادامه چند روز خودش را در اتاق حبس کرده بود گفت: من در پرسپولیس چند سالی حضور داشتم و در آن دوران فقط یک بار اشتباه کردم. یکسری دوستان می‌خواستند آن زمان از من انتقام بگیرند و بازوبند و مسائل دیگر را باهم قاطی کردند. اگر به عقب برگردم باز هم بازوبند پرسپولیس را می‌بندم چون حقم بود. من و امید عالیشاه با هم به پرسپولیس آمدیم. آقای برانکو شب بازی من را خواست و بازوبند را به من داد. متاسفانه یک اشتباهی رخ داد که بعضی‌ها عقده گشایی کردند و ای کاش آن زمان علی دایی بود، چون او بیشتر می‌توانست به من کمک کند. من بعد از آن اتفاق چند روزی به تمرین نرفتم و فشارها روی من زیاد بود که ای کاش می‌رفتم. برانکو خیلی سعی کرد من را به تیم برگرداند و با من صحبت کرد و گفت تو نفر اول خط میانی تیم من هستی اما من نتوانستم آن فشارها را تحمل کنم و زحمت چند سال حضورم در پرسپولیس از بین رفت. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار