مدیرکل راه‌وشهرسازی استان کرمان از واگذاری ۲۴۸ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در رفسنجان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲ 04 February 2024

به گزارش تابناک کرمان، رضا حافظی مدیرکل راه‌وشهرسازی استان کرمان عصر امروز در مراسم قرعه‌کشی واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت کشکوئیه و بهرمان که در فرمانداری این شهر با حضور رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه جوانی جمعیت در شهر رفسنجان ۲۴۸ قطعه زمین واگذار شده و امروز نیز ۲۰ قطعه زمین در شهر کشکوئیه و ۱۰ قطعه در شهر بهرمان قرعه‌کشی می‌شود.

وی ادامه داد: در شهر‌های کشکوئیه و بهرمان زمین برای طرح جوانی جمعیت موجود است و مازاد بر آن نیز وجود دارد.

حافظی عنوان داشت: در طرح جوانی جمعیت پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد نظر الزامی است مگر در شهر‌های بالای ۵۰۰ هزار نفر یا شهر‌هایی که زمین در آن موجود نباشد.

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان کرمان با انتقاد از عملکرد بانک‌ها در رفسنجان برای عدم پرداخت تسهیلات به متقاضیان طرح جوانی جمعیت، تصریح کرد: در بحث عملکرد بانک‌ها ۳۴۶ واحد را به بانک‌ها معرفی کردیم که تا به امروز ۷۸ قرارداد بیشتر منعقد نشده و امیدواریم هرچه زودتر تسهیلات به مردم پرداخته شود تا زیرساخت‌های منازل خود را بسازند.

حافظی پرونده مسکن مهر رفسنجان را نیز بسته‌شده دانست و گفت: در رفسنجان مسکن مهر باقیمانده‌ای نداریم، فقط یک فاز ۷۴ واحدی داریم که مسکن‌ها تأیید شده و فقط آسانسور آن اگر انجام شود در رفسنجان مسکن مهر ما تمام شده است.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار