فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی با اعتراف به ۷۰ فقره سرقت در سلماس، با عملیات ضربتی پلیس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳ 04 February 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سردار "رحیم جهانبخش" در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان "سلماس"، پی گیری موضوع با افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس پس از تحقیقات میدانی و با اشراف اطلاعاتی به سرنخ مهمی دست پیدا کرده و متوجه شدند یکی از متهمان از سارقان سابقه دار بوده، مرتکب این سرقت‌ها شده است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در ادامه رد زنی‌های پلیس، مخفیگاه متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، طی یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی منتقل شد.

وی گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۷۰ فقره سرقت اماکن خصوصی از نقاط مختلف شهرستان اعتراف که برابر نظر کارشناسان ارزش تقریبی اموال مسروقه بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار جهانبخش در پایان از تعامل و همکاری مردم با پلیس تشکر کرد و اظهار داشت: موفقیت پلیس در پیشگیری از جرائم، نتیجه تعامل و همکاری مردم و سازمان‌ها با پلیس است، ضمن این که شماره تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس‌های پلیسی شهروندان است و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار