مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران آذربایجان غربی خبر داد؛
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران آذربایجان غربی از اختصاص ۹۴ میلیارد ریال برای ساماندهی گلزار شهدا خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۲۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲ 04 February 2024
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام داود میرزایی در نشست خبری برنامه‌های دهه فجر، با اشاره به ساماندهی گلزار شهدای استان افزود: طی سال جاری ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به این امر تخصیص یافته است.
 
وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به ۲۰۳ نفر از جامعه هدف بنیاد شهید آذربایجان‌غربی خبر داد و عنوان کرد: طی سال جاری هزار و ۳ نفر از جامعه هدف بنیاد شهید استان برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی به بانک‌ها معرفی شده و به ۲۰۳ نفر پرداخت تسهیلات انجام شده است.
 
وی، با بیان اینکه همزمان با ایام الله دهه فجر، ۱۹ برنامه تحت عنوان مهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای استان برگزار می‌شود، افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، برگزاری یادواره‌های شهدا، ایجاد فضاسازی و تبلیغات محیطی، بهره‌برداری از گلزار شهدای استان، جانمایی تصویر شهدا، نام‌گذاری معابر، برپایی میز خدمت از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید استان در ایام الله دهه فجر است.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی از اعزام ۵۶۰ نفر از استان در قالب ۲۴ کاروان به عتبات عالیات خبر داد، اظهار کرد: بیش از ۸ هزار و ۶۰۰ نفر از فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران در استان بیکار هستند.
 
حجت الاسلام از پایش سلامت بیش از ۴ هزار نفر از خانواده بنیاد شهید استان خبر داد و گفت: بیش از ۵۴ هزار نفر از این مجموعه تحت پوشش بیمه هستند.
 
وی گفت: ۱۹۸۴ دانش آموز در مدارس شاهد و ۱۷۸۲ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.
 
میرزایی با بیان این‌که برای استحکام این نظام هزاران شهید تقدیم انقلاب شده است، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از رسالت‌های بنیاد شهید و امورایثارگران است و خدماتی که تاکنون به خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران ارائه شده در مقابل خدمات آنها برای نظام بسیار کم است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار