فرماندار فرخ‌شهر گفت: اتمام ساخت مصلی، مرکز بهداشتی درمانی شماره ۳، فرهنگسرا، کتابخانه سه طبقه بعثت و حوزه علمیه خواهران این شهر از پروژه‌های نیمه تمامی به شمار می‌رود که نیازمند تخصیص اعتبار است.
کد خبر: ۱۱۵۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹ 01 February 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حسین کاووسی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری فرخشهر گفت: تکمیل مجتمع مسکونی ۱۶۰ این شهر به سرعت در حال پیگیری است و هم‌اکنون سقف و ستون‌ها زده شده است.

فرماندار فرخ‌شهر ادامه داد: ساخت مجتمع مسکونی ۵۲۰ واحدی نهضت ملی مسکن نیز در این شهرستان پیش‌بینی شده است که در حال حاضر زمین آن واگذار شده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌هایی که در شهرستان فرخشهر در حال اتمام است جاده فرخشهر ـ دستگرد ـ دزک به سه‌راهی خراجی است که به همت دولت سیزدهم و اعتبارات تخصیص داده شده و تلاش کارفرما و پیمانکار پیشرفت خوبی دارد و تعریض این جاده به زودی انجام می‌شود.

پروژه‌های نیمه تمام فرخشهر نیازمند تخصیص اعتبار
کاووسی عنوان کرد: اتمام ساخت مصلی، مرکز بهداشتی درمانی شماره ۳، فرهنگسرا، کتابخانه سه طبقه بعثت و حوزه علمیه خواهران این شهر از پروژه‌های نیمه تمامی به شمار می‌رود که نیازمند تخصیص اعتبار است.

وی در خصوص مشکلات موجود در فرخشهر گفت: این شهر از ۲ طرف به منطقه حفاظت شده و پارک ملی تنگ صیاد محدود شده است که این محدودیت به راحتی قابل خدشه نیست از طرفی زمین‌های کشاورزی این منطقه محدود شده است چرا که سه انبار بزرگ ادارات کل استانی در بهترین نقطه این شهرستان قرار دارد.

فرماندار شهرستان فرخ‌شهر ادامه داد: ۳۰ سال از واگذاری زمین ورزشگاه ۲ هزار نفری فرخشهر می‌گذرد و سند نیز به نام اداره ورزش و جوانان ثبت شده اما دستگاه متولی به تعهدات خود عمل نکرده در حالی که سرانه فضاهای ورزشی فرخ‌شهر ۹ سانتی‌متر است و لازم است این ورزشگاه به سرانجام برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ضروری است شبکه فیبر نوری برای این شهرستان انجام شود و همچنین در خصوص تاسیس زمین برای ایجاد سیلو در فرخ‌شهر تمهیدات لازم صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار