پس از اخراج مهدی طارمی از زمین و ناراحتی شدید وی پیام نیازمند و حمید مطهری به او روحیه دادند اما سوری‌ها مانند به ثمر رساندن یک گل جشن گرفتند.
کد خبر: ۱۱۵۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵ 01 February 2024

موقعیت‌ خراب کردن‌های بازیکنان ایران در اوایل نیمه دوم بازی با سوریه منجر به حسرت ملی‌پوشان شد.

* هکتور کوپر در این لحظات بازیکنانش را به متمرکز کار کردن در نیمه زمین خودی ترغیب کرد.

* در دقیقه ۶۱ پابلو صباغ، مهاجم سوری‌ها ۳ دقیقه پس از ورود به زمین در موقعیت تک به تک با علیرضا بیرانوند سرنگون شد و در شرایطی که کمک داور در ابتدا آفساید اعلام کرده بود اما داور کره‌ای پس از بررسی صحنه از طریق VAR به سود این تیم پنالتی گرفت تا عمر خربین گل اول شاگردان کوپر را به ثمر برساند.

* هواداران سوریه پس از این گل شادی زیادی انجام دادند اما ایرانی‌ها نیز حمایت خود را از تیم ملی ادامه دادند.

* امیر قلعه‌نویی مانند بازی‌های قبلی در نیمه دوم این دیدار هم بیشتر در مقابل نیمکت قرار داشت تا آنتونیو مانیکونه از کنار خط بازیکنان را هدایت کند.

* علیرضا جهانبخش در دقیقه ۷۳ با ناراحتی از زمین خارج شد.

* در دقیقه ۸۱ پس از بیرون آورده شدن موید عجن با برانکارد، دستیاران کوپر به اینکه او را زود از زمین بیرون آوردند اعتراض کردند تا نشان بدهد قصد اتلاف وقت دارند.

* پس از اخراج مهدی طارمی از زمین و ناراحتی شدید وی پیام نیازمند و حمید مطهری به او روحیه دادند اما سوری‌ها مانند به ثمر رساندن یک گل جشن گرفتند.

* اسام الحضاری، مربی دروازه‌بان‌های معروف مصری سوریه در لحظات پایانی بارها به لب خط آمد و با تهییج هواداران از آنها خواست این تیم را تشویق کنند. بطری پرتاب کردن این مربی درون زمین سبب شد داور کره ای به او کارت زرد نشان بدهد.

* در شرایطی که هواداران سوری از ابتدای وقت های اضافی با هیجان بسیار زیادی مشغول تشویق تیم خود، بسیاری از ایرانی‌ها ساکت بودند.

* امیر قلعه‌نویی در دقیقه ۹۶ به دلیل اعلام نشدن اوت به سود ایران به شدت به کمک داور اعتراض کرد.

* درگیری رامین رضاییان با ابراهیم هسار، سبب تذکر جدی داور به هر ۲ بازیکن شد.

* مجید حسینی که روی سکوها نشسته بود پس از پایان نیمه اول با ناراحتی بسیار شدیدی سر تکان داد.

* مهدی طارمی که روی سکوها نشسته بود، با چشمانی گریان بازی را دنبال می‌کرد.

* سعید الهویی بین ۲ نیمه وقت‌های اضافی از بازیکنان خواست فقط با قلب‌شان بازی کنند.

* استرس قلعه نویی در لحظات پایانی سبب شد پیام نیازمند در دقیقه ۱۴ به او یک بطری آب داده و سرمربی تیم ملی را آرام تر ‌کند.

* هواداران سوریه در لحظات پایانی علیه ایران شعار می دادند.

*پس از پایان وقت های اضافی برخی بازیکنان ایران مثل شجاع خلیل‌زاده، احسان حاج صفی و امید ابراهیمی از شدت خستگی روی زمین افتادند.

*بازیکنان ۲ تیم قبل از ضربات پنالتی حلقه اتحاد خود را تکرار کردند.

*تعدادی از هواداران ایرانی پیش از شروع ضربات پنالتی پشت دروازه‌ای که قرار بود این ضربات زده شود رفتند و بیرانوند را تشویق کردند.

*پس از گرفتن پنالتی دوم سوریه توسط بیرانوند و گل شدن پنالتی سوم ایران توسط امید ابراهیمی، مهدی طارمی از روی سکوها احساساتی شد و اشک ریخت.

*هواداران ایران پس از پایان ضربات پنالتی اشک شوق ریختند. فریدون زندی، اشکان دژاگه و پژمان منتظری همدیگر را در آغوش کشیدند.

*ملی پوشان به سمت طرفداران رفتند و از حمایت تماشاگران تشکر کردند.

*در ضربات پنالتی، عمر خریبین چندین بار از خبرنگاران ایرانی که پشت او ایستاده بودند، درخواست کرد که با رفتار دیگری بازی را دنبال کنند زیرا ایرانی‌ها مدام کری می‌خوانند.

*هواداران سوری با چشمانی گریان ورزشگاه را ترک کردند .

*مهدی طارمی پس از پایان بازی در جشن ملی پوشان با چشمانی گریان شرکت کردند.

*سوری ها در پایان مسابقه به سمت هواداران خود رفته و از حمایت آنها تشکر کردند.

*بهتاش فریبا پس از پایان بازی در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود، به سمت خبرنگاران آمد و گفت که ژاپن را هم با این روحیه خواهیم برد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار