فرماندار نکا خبر داد؛
فرماندار شهرستان نکا گفت: با در دهه فجر امسال، ۵۲ طرح عمرانی با اعتبار بالغ بر ۵۳۸ میلیارد تومان بهره‌برداری خواهد شد که از این طرح‌ها ۴۲ طرح افتتاحی و ۱۰ طرح نیز کلنگ‌زنی خواهند بود. ‎
کد خبر: ۱۱۵۱۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ 30 January 2024

به‌ گزارش تابناک مازندران، مرتضی رمضانی عصر امروز سه‌شنبه مورخ ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲، در نشست خبری با اصحاب رسانه در آستانه‌ی دهه‌فجر به بیان پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی پرداخت.

 

۵۲ طرح با اعتبار ۵۳۸ میلیارد تومان در دهه‌فجر بهره‌برداری خواهد شد  

وی با بیان اینکه، در دهه فجر امسال ۵۲ طرح عمرانی با اعتبار بالغ بر ۵۳۸ میلیارد تومان بهره‌برداری خواهد شد افزود: از این طرح‌ها ۴۲ طرح افتتاحی و ۱۰ طرح نیز کلنگ‌زنی خواهند بود.

 

۵۲ طرح با اعتبار ۵۳۸ میلیارد تومان در دهه‌فجر بهره‌برداری خواهد شد  

فرماندار شهرستان نکا در این نشست خبری با اشاره به ایام الله دهه‌فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و همچنین شهدای نهضت ضمن بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در طی ۴۵ سال، بر لزوم تبیین این دستاوردها تاکید کرد و خبرنگاران را پل ارتباطی حاکمیت و مردم دانست.

رمضانی نقش اصحاب رسانه را از ابتدا انقلاب تاکنون پررنگ و آن‌ها را روایتگران انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز شما می‌توانید در فضای مجازی که دشمن در آن برای ناامید کردن مردم همه تلاش خود را به کار گرفته است، امید‌آفرینی کنید و این حربه دشمن را خنثی سازید.

وی ضمن اشاره به عملکرد دولت‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز نظام مدیون راهنمایی‌ها و رهنمودهای امام، رهبری و فداکاری مردم است. امروز به فرموده رهبری ما نزدیک به قله هستیم. برای رسیدن به قله نیازمندیم که ایام‌ا... را زنده نگه داریم و مهم‌ترین الله در کشور دهه فجر است.

مقام عالی دولت در شهرستان با اشاره به عزم ملت ایران برای‌ شکل‌دهی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ایستادگی چنین ملتی پای امام خود بی‌نظیر بود که مردم ما آن را رقم زدند و در طی این ۴۵ سال در عمل ثابت کردند که به نظام جمهوری اسلامی علاقمند هستند.

 

۵۲ طرح با اعتبار ۵۳۸ میلیارد تومان در دهه‌فجر بهره‌برداری خواهد شد  

رمضانی با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه ‌فجر گفت: ۱۸۶ برنامه برای گرامی‌داشت دهه‌فجر تدارک دیده‌شده که مهم‌ترین آن‌ها نواختن زنگ پیروزی انقلاب در دبیرستان شهید باقری، حضور در گلزار شهدا به‌همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی، حضور در بیت امام‌جمعه شهرستان جهت تجدید‌میثاق با ولایت و برپایی میزخدمت در مصلی نماز جمعه است.

وی به طرح‌های عمرانی که در دهه‌فجر افتتاح خواهند شد اشاره کرد و گفت: بهسازی آسفالت جاده‌های روستایی، کلنگ‌زنی ۲۰۰ واحد از نهضت ملی مسکن در شهرک شهید سلیمانی، توسعه و افزایش ظرفیت برق و اصلاح و بهینه‌سازی برق‌رسانی، احداث کتابخانه عمومی در روستای دنگسرک بخش مرکزی، ساماندهی ورودی جنوبی شهر در روستای گلبستان با اعتبار قریب به ۱۰ میلیارد تومان و افتتاح طرح‌های آبرسانی با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان از جمله مهم‌ترین طرح‌هایی هستند که در دهه‌فجر بهره‌برداری خواهند شد.

فرماندار نکا با اشاره به وضعیت نامطلوب فاضلاب شهرک شهید سلیمانی نیز بیان کرد: آغاز عملیات اجرایی ساماندهی فاضلاب شهرک شهید سلیمانی که یکی از دغدغه‌های اهالی این منطقه بود با پیگیری‌های به‌عمل آمده در نشست شورای عالی مسکن با حضور استاندار، محقق شد و عملیات اجرایی این طرح با اعتبار بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

رمضانی ابراز امیدواری کرد: در کمتر از یک سال طرح ساماندهی فاضلاب مسکن مهر اجرایی شود.

 

۵۲ طرح با اعتبار ۵۳۸ میلیارد تومان در دهه‌فجر بهره‌برداری خواهد شد  

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه، نهضت ملی مسکن جز دغدغه‌های اصلی دولت آیت الله رئیسی است، بیان کرد علاوه بر ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن که در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد دریافت مجوز برای احداث مسکن در نقاط دیگر نیز در حال آماده‌سازی است.

رمضانی افزود: شهرستان نکا در طرح نهضت ملی مسکن جز ۳ شهرستان برتر استان مازندران است و از این حیث جایگاه مطلوبی در استان دارد.

 

۵۲ طرح با اعتبار ۵۳۸ میلیارد تومان در دهه‌فجر بهره‌برداری خواهد شد  

وی با اشاره به طرح پل تاپل تصریح کرد: با پیگیری‌های به‌عمل آمده، این طرح مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و با تامین قیر مورد نیاز برای اجرای آسفالت جاده آن، بهره‌برداری از این طرح نیز محقق خواهد شد.

فرماندار شهرستان نکا به برگزاری ملاقات‌های مردمی در محلات و مساجد شهرستان اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین هدف دولت آیت‌الله رئیسی این بوده که گفت‌وگوی چهره به چهره و صمیمی میان مدیران و مردم شکل گیرد و در همین راستا امروز ملاقات‌های مردمی که گره‌گشای بسیاری از مشکلات مردم است در مساجد و محلات شهرستان برگزار می‌شود.

رمضانی در شهرستان، هدف از برگزاری دیدارهای مردمی در مساجد را تسهیل دسترسی مردم به مدیران عنوان کرد‌.

مقام عالی دولت در نکا همچنین با اشاره به سفرهای یک‌روزه روستایی اظهار کرد: در هفته یک روز را به سفر‌های روستایی اختصاص می‌دهیم تا از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار بگیریم. این امر موجب می‌شود تا مدیران دستگاه‌ها نیز با مشکلات روستا بهتر آشنا شوند.

 

۵۲ طرح با اعتبار ۵۳۸ میلیارد تومان در دهه‌فجر بهره‌برداری خواهد شد  

رمضانی با اشاره به خدمات نظام در طی چند سال اخیر تاکید کرد: اتفاقات خوبی در حوزه برق، گاز و آبرسانی در شهرستان رخ داده است و امروز شاهد آن هستیم که امکانات به درستی در همه نقاط تقسیم شده است و عدالت اجتماعی رقم خورده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به موضوع استقرار دانشگاه فرهنگیان در شهرستان نکا تاکید کرد: حضور دانشگاه فرهنگیان در شهرستان موجب تقویت زیرساخت‌های علمی خواهد شد، اما لازم است پیش از استقرار این دانشگاه مشکل فضای آموزشی شهرستان برطرف گردد.

 

۵۲ طرح با اعتبار ۵۳۸ میلیارد تومان در دهه‌فجر بهره‌برداری خواهد شد  

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان نکا در پایان سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: مقام معظم رهبری نسبت به مشارکت بالای مردم در این انتخابات بسیار تاکید کردند و از مدت‌ها قبل در سخنرانی‌های خود با اشاره به انتخابات راهبردهای این رویداد را ترسیم کردند، چرا که ایشان از عداوت و کینه دشمنان در کمرنگ کردن حضور مردم آگاه‌اند.

رمضانی خبر داد: با تایید صلاحیت‌های صورت گرفته تعداد نامزدهای انتخابات به ۴۸ نفر رسیده است و ۱۳۱ شعبه اخذ رای آماده دریافت آراء مردم هستند.

وی افزود: با شناسایی و معرفی همه مجریان انتخابات نام آن‌ها در سامانه وزارت کشور ثبت شده‌است و آمادگی کامل از این حیث برای برگزاری یک انتخابات سالم در شهرستان وجود دارد.

این مقام مسئول سلامت انتخابات را مهم‌ترین رکن در برگزاری آن دانست و خاطرنشان کرد: در این دوره تمام برنامه دشمن جلوگیری از مشارکت بالای مردم است، بنابراین رسانه‌ها توجه ویژه داشته باشند که نقش بی‌بدیلی در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار