همزمان با سفر ریاست جمهوری به هرمزگان؛
تابناک هرمزگان- میز ارتباطات مردمی همزمان با سفر ریاست جمهوری با حضور نمایندگان تام الاختیار وزارت نیرو در استان هرمزگان دایر می شود.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ 30 January 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//  عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان افزود: میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو با مشارکت شورای انسجام بخشی این وزارتخانه در استان هرمزگان و به میزبانی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان برپا می شود.

وی با بیان اینکه در این بازدید علاوه بر نمایندگان هر یک از شرکت های مادر تخصصی، مریم کارگر نجفی معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات و محمد محمدزاده مدیرکل دفتر بازرسی و عملکرد وزارت نیرو به عنوان نمایندگان تام الاختیار وزیر نیرو، حضور و خواسته های مردمی را همزمان با سفر هیات دولت و رئیس جمهور به هرمزگان را بررسی می کنند.

به گفته مدیرعامل آبفا، میز ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری به هرمزگان از روز چهارشنبه 11 بهمن تا جمعه 13 بهمن به مدت سه روز از ساعت 8 الی 18 برپا خواهد بود.

گفتنی است، باشگاه آبفا، پشت بیمارستان شهید محمدی بندرعباس واقع شده و طی روزهای یاد شده میزبان مردم برای بررسی خواسته های آن ها در حوزه آب و برق خواهد بود.

انتهای پیام//

برچسب ها: آبفای هرمزگان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار