مدیرکل استاندارد هرمزگان در آیین اختتامیه سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم :
تابناک هرمزگان -مدیرکل اداره استاندارد استان هرمزگان گفت: شرکت فولاد هرمزگان با رشد صادرات خود و ایفای نقش موثر در صنعت فولاد، نشان داده که ستاره‌ای درخشان در آسمان صنعت فولاد کشور است.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲ 29 January 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//  محمدسروش سهیلی‌راد در آیین اختتامیه سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان بیان کرد: در آسمان تیره بی‌کیفیتی، چند ستاره می‌درخشند و راهنمای دیگران هستند. به طور حتم از منظر کیفیت، یکی از این ستاره‌ها شرکت فولاد هرمزگان به شمار می‌رود. به گونه‌ای که تختال این شرکت کیفیت جهانی دارد.

وی افزود: آرزو داریم این ستاره‌ها زیاد شوند و این آسمان به کهکشان تبدیل شود. یکی از راه‌هایی که می‌تواند به افزایش این ستاره‌ها منجر شود، برگزاری چنین کنفرانس‌هایی است.مدیرکل اداره استاندارد استان هرمزگان خاطرنشان کرد: فولاد هرمزگان در سال گذشته علی‌رغم مشکلات موجود توانست نقش بسیار مهمی را در صنعت فولاد کشور به ویژه در افزایش صادرات ایفا کند و صادرات محصولات با کیفیت فولاد هرمزگان امسال نسبت به سال قبل 7 درصد رشد یافته است.

این امر نشان‌دهنده تلاش و مجاهدت کارکنان این شرکت در زمینه افزایش کیفیت محصول است.سهیلی‌راد در پایان با تشکر از مدیرعامل و کارکنان فولاد هرمزگان تصریح کرد: امیدوار هستیم در کنار یکدیگر بتوانیم باری را از دوش اقتصاد کشور و مردم برداریم.

انتهای پیام//

برچسب ها: فولاد هرمزگان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار