مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با جذب اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری و مشارکت اهالی، مشکل تامین آب پنج روستا در شهرستان ایجرود رفع می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸ 30 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، علی محمد نادرخانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار کرد: مشکل تامین آب آشامیدنی روستا‌های «قره‌گنی»، «قادرلو»، «دورمشقان»، «بزین» و «قوشچی» با هزینه کرد اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: در قالب اجرای این طرح‌ها ۹ کیلومتر عملیات احداث و توسعه شبکه و خط انتقال اجرایی شد.

وی بیان کرد: عملیات برق رسانی و احداث مخزن ۳۰ متر مکعبی برای این روستا‌ها نیز در دست ساخت بوده که پیش بینی می‌شود تا پایان سال به صورت کامل مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

نادرخانی گفت: با آبرسانی به این روستا‌ها جمعیتی افزون بر ۲۰۰ خانوار زیر پوشش خدمات تامین شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار گرفته و از نعمت آب شالم و بخداشتی بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان یادآور شد: پیش از این نیز طی سال جاری ۱۶ طرح آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در شهرستان ایجرود اجرا شده بود.

گفتنی است، شهرستان ایجرود با جمعیتی افزون بر ۳۷ هزار نفر یکی از ۸ شهرستان زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار