عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: دستگاههای عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نسبت به انجام تعهدات خود پاسخگو باشند.
کد خبر: ۱۱۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶ 20 October 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا: غلامعلی ترابی، شامگاه دوشنبه در یکصد و بیستمین جلسه این شورا افزود: طی ماههای اخیر شاهد حضور معتادان و گدایان در اماکن تاریخی و فرهنگی شهر شیراز بوده ایم که بروز این مشکل نتیجه همکاری نکردن شورای مبارزه با مواد مخدر و دیگر دستگاههای دخیل در این امر با شهرداری است.

وی ادامه داد: انتظار داریم که شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نسبت به انجام تعهدات گذشته خود پایبند بوده تا شهر مذهبی و گردشگری شیراز از این جهت آسیب نبیند.

ترابی اظهار کرد: در شرایطی که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز یک مکان مناسب برای نگهداری معتادان و گدایان در این شهر ساخته شده، عمل نکردن دیگر دستگاهها به تعهداتشان از انصاف به دور است.

این عضو شورای شهر شیراز از رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس درخواست کرد که با هماهنگی با استاندار فارس، جلسه ای تشکیل شود تا دستگاههای عضو شورای مبارزه با مواد مخدر در خصوص اقدامات انجام شده از سوی آنها توضیحات لازم را ارائه دهند.
ترابی، در بخش دیگری از سخنان خود، از سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری و شرکت توزیع برق شیراز خواست که با تعامل و همکاری هرچه بیشتر، از هرس اضافی و غیر کارشناسی درختان در سطح شهر جلوگیری کنند.

وی، از شهرداران مناطق 10 گانه نیز خواست که در این زمینه همکاری لازم را با سازمان پارکها و فضای سبز بعمل آورند.

عضو شورای شهر شیراز گفت: همچنین با توجه به پیشنهاد و استقبال مسوولان شرکت توزیع برق شیراز مبنی بر احداث مسیرهای انتقال کابل های برق به صورت زمینی، پیشنهاد می شود که شهرداری شیراز در برخی از اماکن تاریخی، فرهنگی شیراز به شکل پایلوت نسبت به انعقاد تفاهم نامه در این زمینه با شرکت توزیع برق شیراز اقدام کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار