فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۲ عامل تخریب خودروهای شهروندان کرمانشاهی در یکی از نقاط شهر با حضور و اقدام به موقع ماموران پلیس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰ 26 January 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، علیرضا دلیری اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه ۲ سرنشین یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ بدون پلاک در یکی از میادین شهر کرمانشاه اقدام به تخریب خودروهای پارک شده و درگیری با نیروهای بسیج کرده اند، تیمی از ماموران کلانتری ۲۲ بهمن به سرعت به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس پس از حضور در محل و مشاهده خودرو پژو ۴۰۵ به تعقیب آن پرداختند اما راننده با بی توجهی به اخطارهای مکرر به فرار خود ادامه داد.

دلیری تصریح کرد: ماموران نیز در ادامه و پس از شلیک ۳ تیرهوایی و ادامه بی توجهی راننده برای توقف ، با رعایت قانون به کار گیری سلاح، به ناچار ۲ گلوله به سمت لاستیک خودرو شلیک کردند که یکی از گلوله ها پس از کمانه کردن به یکی از سرنشینان خودرو اصابت کرده و باعث زخمی شدن وی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآور شد: پس از توقف خودرو متواری ، مأموران به سرعت نسبت به انتقال فرد مجروح به مراکز درمانی اقدام و فرد دیگر را نیز دستگیر کردند.

وی در پایان از تشکیل پرونده ای در این زمینه خبر داد و گفت: تحقیقات تکمیلی از متهمان ادامه دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار