مدیرعامل شرکت آب‌ و فاضلاب ایلام؛
مدیرعامل شرکت آب‌ و فاضلاب ایلام گفت : در دهه فجر سال جاری ۱۴ پروژه آبرسانی در سطح استان افتتاح می شود.
کد خبر: ۱۱۵۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 26 January 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ ناصری اظهار داشت : این تعداد پروژه در پنج شهرستان استان با اعتباری بالغ بر هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال از منابع ملی، استانی و سایر ردیف‌ها به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود : طی سال جاری اقدامات مطلوبی در زمینه طرح های عمرانی، زیربنایی و خدماتی شامل اجرای خطوط انتقال، احداث مخازن، توسعه، اصلاح و بهسازی شبکه آب و … انجام شده که در دهه فجر بخشی از این خدمات رونمایی خواهد شد.

ناصری ادامه داد :  از جمله طرح های قابل افتتاح در این ایام، آبرسانی به ۱۶ روستای مجتمع مورت چوار شامل حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه، احداث یک باب تصفیه خانه آب به ظرفیت ۴۰ لیتر در ثانیه، احداث ۱۰ باب مخزن ذخیره آب، اجرای خطوط انتقال آب بطول ۴۱ کیلومتر، اصلاح ۴۵ کیلومتر شبکه توزیع آب با اعتبار هزینه شده ۴۰۰ میلیارد ریال می باشد.

وی خاطرنشان کرد : همچنین افتتاح فاز اول آبرسانی به ۱۰ روستای مجتمع داجیوند شهرستان هلیلان شامل حفر یک حلقه چاه، احداث یک باب مخزن، احداث یک ایستگاه پمپاژ آب، اجرای ۱۱ کیلومتر خط انتقال آب با اعتبار هزینه شده ۱۶۰ میلیارد ریال در دهه فجر سال جاری انجام می شود.

مدیرعامل شرکت آب‌ و فاضلاب ایلام گفت : حفر و تجهیز سه حلقه چاه و اجرای خط انتقال چاه های آب منطقه "بره بیجه" دهلران با طول خط انتقال سه هزار و ۶۹۰ متر با اعتبار هزینه شده ۵۸ میلیارد ریال، طرح آبرسانی به دول گل مهران، افتتاح خط انتقال بلوار پژوهش شهر ایلام، آبرسانی به شهرک میلاد شهر ایلام- نهضت ملی مسکن از دیگر پروژه های قابل افتتاح در ایام دهه فجر است./ع

 

بیشتر بخوانید: 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار