شهردار بندرعباس:
تابناک هرمزگان- نوبانی، از افتتاح و بهره برداری از 25 پروژه عمران و خدمات شهری همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در سطح شهر بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۰۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹ 23 January 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// مهدی نوبانی در نشست خبری تشریح پروژه‌های دهه فجر گفت: ۲۵ طرح عمرانی و خدمات شهری با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال در بندرعباس افتتاح می شود.
وی از بوستان «ارمغان مالیاتی» واقع در ورودی شهر بندرعباس در زمینی به مساحت ۱/۵ هکتار شامل فضای بازی کودکان، پیاده‌روی، آلاچیق‌ برای استراحت مسافران، مسجد، امکانات رفاهی به عنوان شاخص ترین طرح نام برد و افزود: پارک نوری خیابان دانشگاه از دیگر طرح های شاخص است.
شهردار بندرعباس ادامه داد: کلنک زنی مجتمع ورزشی ملوانان، احداث آبنما کف خشک در ساحل، آبنمای پارک شهید دباغیان، کلنگ زنی حمام ساحلی، توقفگاه حاشیه‌ای خلیج فارس و کلنگ زنی بوستان ولیعصر(عج) بخش دیگری از طرح هاست.
وی همچنین با بیان اینکه پروژه های جدید نیز تا شش ماه آینده با اعتباری بالغ بر 15 هزار میلیارد ریال در شهر بندرعباس کلنگ‌زنی یا افتتاح خواهد شد، افزود: پیست دوچرخه سواری استاندارد از پارک جنگلی تا پارک کپشکن(محله سورو) یکی از پروژه های افتتاحی تا آخر سال است.
نوبانی با ذکر این مطلب که سه پل مهرگان، پیامبر اعظم(ص) و پل مواصلاتی پیامبر اعظم(ص) به جاده شهید رجایی در فاصله زمانی یک تا ۶ ماهه افتتاح خواهد شد، عنوان کرد: در سال آینده نیز سه پل دیگر در دستور کار است که اگر این روند ادامه یابد ما یک رکورد یکسال و نیمی در واگذاری پل های شهری را خواهیم زد.
وی اضافه کرد: پارک 2 هکتاری شهرک پیامبر اعظم(ص) به همراه دومین آبشار موزیکال نیز در سفر ریاست جمهوری افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار