فرماندار لردگان از برگزاری همایش یک هزار نفری دختران رای اولی در این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه با هدف آشنایی رای‌دهندگان با قوانین و مقررات و اهمیت حضور در انتخابات برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ 22 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، منصور کریم‌زاده گفت: همایش یک هزار نفری دختران رای اولی در شهرستان لردگان با هدف آشنایی این رده سنی با قوانین و مقررات و اهمیت حضور در انتخابات برگزار شد.

فرماندار شهرستان لردگان ادامه داد: مردم آزادگی و امانتی را که شهدا به آنان سپرده‌اند فراموش نمی‌کنند و پایداری ارزش‌ها و آرمان‌ها در برگزاری پرشور انتخابات است.

وی افزود: همه مسؤولان باید با بی‌طرفی کامل نسبت به کاندیداها حق انتخاب را به مردم واگذار کنند و تا کنون هیچ‌گونه تخلفی در دوره‌های مختلف انتخابات کشور مشاهده نشده است.

کریم‌زاده اضافه کرد: همه کسانی که با نظر شورای نگهبان تایید شده‌اند افرادی پاکدست و دلسوز هستند که برای خدمت‌گزاری به مردم در صحنه آمده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌زمان با برگزاری همایش رای‌اولی‌ها در لردگان، همایش یک هزار و ۵۰۰ نفری با حضور معتمدین، ریش‌سفیدان، کارمندان و دیگر اقشار در این شهرستان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار