فرماندار رودسر عنوان کرد
فرماندار رودسر، با بیان اینکه پروژه روکش آسفالت راه روستایی دهستان اوشیان به طول ۱۵۰۰ متر و در ابعاد ۹۰۰۰ مترمکعب آغاز شده است، گفت: پنج روستا با جمعیت ۵۰۰۰ نفر تحت پوشش قرار می گیرد
کد خبر: ۱۱۵۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴ 22 January 2024

آغاز اجرای پروژه روکش آسفالت ۱۵۰۰ متری راه روستاییآغاز اجرای پروژه روکش آسفالت ۱۵۰۰ متری راه روستاییآغاز اجرای پروژه روکش آسفالت ۱۵۰۰ متری راه روستاییآغاز اجرای پروژه روکش آسفالت ۱۵۰۰ متری راه روستاییآغاز اجرای پروژه روکش آسفالت ۱۵۰۰ متری راه روستاییآغاز اجرای پروژه روکش آسفالت ۱۵۰۰ متری راه روستاییآغاز اجرای پروژه روکش آسفالت ۱۵۰۰ متری راه روستایی

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان محمد حیدری امروز، اول بهمن ماه در حاشیه آغاز پروژه روکش آسفالت راه روستایی دهستان اوشیان از توابع بخش چابکسر شهرستان رودسر، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نیازسنجی پروژه مذکور، اظهار کرد: در پی درخواست مردم دهستان اوشیان و تاکیدات استاندار گیلان مبنی بر روکش آسفالت راه روستایی دهستان اوشیان، این پروژه را با همکاری شورا و دهیار روستا و اداره راهداری و اهتمام پیمانکار آغاز کردیم.

وی اجرای این پروژه را یک کار جهادی و انقلابی به طول ۱۵۰۰ متر و در ابعاد ۹۰۰۰ مترمکعب آسفالت ریزی دانست و اضافه کرد: پنج روستا با جمعیت ۵۰۰۰ نفر تحت پوشش قرار می گیرد و می توانیم موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کنیم

فرماندار رودسر با اشاره به پیگیری استاندار و مساعدت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و اهتمام اداره راهداری و جدیت دهیاران و شوراهای مجموعه دهستان اوشیان، تصریح کرد: مردم حوزه چابکسر در آستانه دهه فجر و سال جدید شاهد ارائه خدمات گسترده تری خواهند بود.

حیدری با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر برنامه های مفصلی در اقصی نقاط شهرستان رودسر اجرا می شود، خاطرنشان کرد: با همت دولت آسفالت راه‌های روستایی و معابر و کوچه‌ها را در دستور کار داریم که در این راستا بودجه و مصالح لازم تامین شده است.

وی در ادامه از خانه خلاقیت و موزه مردم شناسی روستای قاسم آباد بازدید کرد و گفت: این موزه دستاوردهای ۵۰۰ ساله مردم منطقه را به نمایش گذاشته، اما نیازمند افزایش زیربنا و توسعه امکانات و تجهیزات است.

فرماندار رودسر با اشاره به اقدامات ارزشمند دهیار و شورای روستای قاسم آباد، تصریح کرد: موزه مردم شناسی قاسم آباد نیاز به توسعه و بهسازی دارد؛ همچنین دکوراسیون و معماری و نگهداری و... باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خواستار استقرار یک موزه شناس با محوریت بازگویی تاریخ و تمدن و فرهنگ و رسوم مردم منطقه شد و اضافه کرد: درب موزه باید به روی مردم باز باشد.

حیدری یکی از ویژگی‌های دولت سیزدهم را حضور میدانی مدیران ارشد در بین مردم دانست و عنوان کرد: در راستای منویات رهبر انقلاب و سیاست‌های دولت سیزدهم، آماده خدمتگزاری به مردم هستیم و در جریان سرکشی ها از روند برنامه ها و پروژه های در دست اجرا، اطلاع پیدا می‌کنیم و با مردم دیدار چهره به چهره داریم.

فرماندار رودسر از سنجش روند اجرای پروژه ها جهت افتتاح در دهه فجر خبر داد و گفت: تعامل و همکاری و همدلی در شهرستان رودسر حاکم است و لذا همه ظرفیت‌ها را بسیج کردیم تا رضایت مردم را جلب کنیم.

وی در ادامه پسماند را معضل جدی استان گیلان دانست و تاکید کرد: معضل پسماند با همکاری مردم حل می شود و قطعا بدون همراهی و حمایت مردم نمی‌توانیم این معضل را حل کنیم؛ البته گام اول آموزش کاهش تولید زباله توسط خانوارهاست و در گام بعدی باید به سمت تفکیک زباله برویم.

حیدری، جمع‌آوری مناسب زباله و توزیع سطل های تفکیک در سطح شهر و روستا را از دیگر اقدامات دانست و بیان کرد: همه شهرداران و دهیاران شهرستان را مکلف به تعبیه سطل‌های زباله کردیم؛ همچنین حمل به موقع زباله ها به نقاط هدف، در دستور کار است.

وی با بیان اینکه سه مرکز دفن زباله در چابکسر و رحیم آباد و رودسر داریم، تاکید کرد: مرکز چابکسر فعال است و شهرداری وظیفه دارد زباله حوزه چابکسر را پذیرش و پردازش کند؛ در مرکز رحیم آباد نیز کارهای خوبی را آغاز کردیم و مرکز پردازش رودسر نیز در حال پیگیری جهت فعالیت است؛ خوشبختانه مدیران احساس مسئولیت بیشتری کرده‌اند و مسئله زباله را جدی گرفته اند و قطعا اقدامات خوبی انجام می‌شود، اما زباله پایان ناپذیر بوده و نیازمند مدیریت توسط مردم است تا این بار را از دوش دولت برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار