مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: از ابتدای امسال بالغ بر ۴۵۰ کیلومتر شبکه فاضلاب شهر زنجان شستشو و لایروبی شده است.
کد خبر: ۱۱۵۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳ 21 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، علی محمد نادرخانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به لایروبی ۴۵۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر زنجان اظهار کرد: این عملیات با هدف پاک‌سازی شبکه و کنترل پس‌زدگی فاضلاب انجام می‌شود که طی آن کل شبکه و بعضاً برخی نقاط برای دومین بار شستشو داده شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: از این میزان ۳۵۰ کیلومتر شستشوی عادی و ۱۰۰ کیلومتر نیز در هنگام وقوع حوادث و اتفاقات شبکه عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد: امسال همچنین ۶۰۰ فقره عملیات رفع اتفاق و انسداد شبکه با هدف بهره‌برداری بهینه از شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب در زنجان انجام شده است.

نادرخانی بیان کرد: عملیات لایروبی بر اساس برنامه زمانبندی شده و با نظارت دقیق و مستمر کارشناسان مدیریت فاضلاب شهری انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در شهر زنجان ۸ هزار و ۵۰۰ منهول فاضلاب در حال بهره‌برداری است که با عملیات شستشو و لایروبی، هم سطح سازی دریچه‌ها، سم پاشی منهول‌ها، نصب دریچه‌های مسروقه و رفع اتفاقات تلاش می‌شود خدمات مطلوبی به مشترکان ارائه شود.

وی یادآور شد: هم اکنون ۶۰ درصد از شهر زنجان زیر پوشش خدمات جمع‌آوری بهداشتی شبکه فاضلاب قرار دارد که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می‌شود این شاخص بیش از پیش ارتقا یابد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار