کد خبر: ۱۱۵۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲ 20 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 30/10/1402 تقدیم حضور می گردد.

-------------------------------------

دستگيري عاملان قمه کشي در ساری

سردار حسيني، جانشين انتظامي استان مازندران از دستگيري عاملان قمه کشي در کمتر از 10 ساعت در شهرستان ساري خبر داد و گفت: پليس با هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم و امنيت عمومي به شدت برخورد مي کند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار " سيد موسي حسيني " در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: برابر اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر يك مورد نزاع و درگيري با سلاح سرد در شهر ساري، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: طي بررسي انجام شده مشخص شد 2 نفر از اراذل و اوباش با سلاح سرد، يكي از شهروندان را مجروح کردند که مصدوم به بيمارستان منتقل شد.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مازندران تصريح کرد: متهمان پيش از حضور ماموران از محل متواري شده بودند که پس از انجام تحقيقات ميداني و اشراف اطلاعاتي موفق شدند عاملان قمه كشي را در کمتر از 10 ساعت شناسايي و در يک عمليات موفقيت آميز و ضربتي آنها را دستگير كنند.

وي با اشاره به اينکه با بازرسي از خودروي متهمان، دو عدد سلاح سرد شامل قمه و تبر کشف شد، اضافه کرد: هر دو متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

سردار حسيني در پايان تاکيد كرد: پليس با هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم و امنيت عمومي به شدت برخورد و اجازه نخواهد داد عده اي هنجارشکن با اعمال مجرمانه خود نظم عمومي جامعه را برهم بزنند.#

-------------------------------------

دستگيري عامل انتشار اطلاعات خصوصي شهروندان آملي در فضاي مجازي 

سرهنگ کيان مهر، سرپرست انتظامي شهرستان آمل از شناسايي و دستگيري فردي که در فضاي مجازي اقدام به انتشار اطلاعات خصوصي شهروندان آملي در فضاي مجازي کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "حسين کيان مهر" در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي مراجعه تعدادي دختر جوان به پليس فتا اين فرماندهي مبني بر هک و انتشار اطلاعات خصوصي آنها در فضاي مجازي، شناسايي و دستگيري وي در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: با اقدامات اطلاعاتي پليس و رصد فضاي مجازي توسط پليس فتا متهم مربوطه که يک مرد جوان، ساکن يکي از استان هاي جنوبي کشور بود شناسايي و پس از هماهنگي قضائي دستگير کردند.

سرپرست انتظامي شهرستان آمل تصريح کرد: متهم در تحقيقات صورت گرفته تاکنون به 12 مورد ايجاد مزاحمت و تهديد به انتشار تصاوير افراد در شهرهاي مختلف کشور اعتراف کرد.

سرهنگ کيان مهر با بيان اينکه متهم پس از معرفي به مراجع قضايي روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: پليس فتا به ‌صورت شبانه روزي آماده پاسخگويي به شهروندان است و عموم مردم مي‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مجرمانه در فضاي مجازي مراتب را از طريق تلفن 096380 به پليس اطلاع دهند. 

-------------------------------------

توقیف هايلوکس ميلياردي قاچاق در "کلاردشت" 

سرهنگ صالحي، فرمانده انتظامي شهرستان کلاردشت از توقيف خودروي تويوتا هايلوکس قاچاق به ارزش 20 ميليارد ريال در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "ناصر صالحي" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: ماموران پليس آگاهي حين گشت‌زني در يكي از خيابان‌هاي شهرستان کلاردشت به يك دستگاه خودروي تويوتا هايلوکس كه در حال تردد بود مشكوك و آن را جهت بررسي بيشتر متوقف كردند.

وي عنوان داشت: در بررسي اوليه و استعلام از سامانه پليس، مشخص شد پلاک خودرو و موتور جعلي و فاقد اصالت بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شده است.

سرهنگ صالحي با بيان اينكه راننده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد، تصريح کرد: برابر نظر كارشناسان مربوطه ارزش اين خودرو، 20 ميليارد ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان کلاردشت اظهارداشت: مبارزه با قاچاق را يکي از برنامه هاي اولويت دار اين پليس عنوان کرد و همچنين از مردم خواست: در صورت اطلاع از محل نگهداري هر گونه كالاي قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

-------------------------------------

کشف انبار لوازم خانگي قاچاق در ساري

سرهنگ محمدپور، رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران از شناسايي يک انبار لوازم خانگي قاچاق به ارزش 8 ميليارد ريال در شهرستان ساري خبر داد. 

سرهنگ "محمد محمدپور" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر دپو تعداد قابل توجهي لوازم خانگي قاچاق در يکي از مناطق حاشيه شهر ساري توسط فردي سودجو، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس امنيت اقتصادي استان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس امنيت اقتصادي استان پس از شناسايي انبار موردنظر و پس از هماهنگي قضائي به همراه نمايندگان اداره صمت استان به محل مورد نظر اعزام و با رعايت کليه موازين شرعي و قانوني در بازرسي از اين مکان انواع لوازم خانگي را کشف کردند.

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران با اشاره به اين که ارزش کالاهاي مکشوفه بنا به نظر کارشناسان مربوطه 8ميليارد ريال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در اين زمينه يک متهم نيز به مرجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ محمدپور در پايان از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غيرمجاز در قالب احتکار يا تهيه و توزيع کالاهاي قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طريق شماره تلفن 110 به پليس گزارش دهند .

-------------------------------------

دستگيري سارقان منزل و مغازه در تنکابن 

سرهنگ ديلمي، فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از دستگيري3 سارق حرفه اي منزل و مغازه با 8 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "بهادر ديلمي" با اعلام اين خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل و مغازه در سطح شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

وي افزود: کارآگاهان پليس آگاهي با انجام تحقيقات پليسي و بررسي صحنه هاي سرقت موفق به شناسايي 3 سارق حرفه اي در اين ارتباط شدند.

فرمانده انتظامي تنکابن تصريح کرد: با هماهنگي قضائي متهمان در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه دستگير و در بازجويي بعمل آمده تاکنون به 8 فقره سرقت منزل و مغازه در اين شهرستان اعتراف نمود.

سرهنگ ديلمي از کشف مقادير قابل ملاحظه اي اموال سرقتي در بازرسي از مخفيگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: اين افراد پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن در خاتمه به شهروندان توصيه کرد: هر گونه رفتار افراد مشکوک در اطراف منزل و مغازه خويش را سريعا با سامانه 110 مرکز فوريت هاي پليسي تماس حاصل نماييد .

-------------------------------------

دستگيري 3 سارق و کشف خودروهاي سرقتي در چالوس

سرهنگ سليماني، فرمانده انتظامي شهرستان چالوس از دستگيري 3 سارق خودرو و کشف 3 خودروي سرقتي در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس: سرهنگ "محسن سليماني" در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي وقوع سرقت سه خودروي پرايد در شهرستان چالوس، موضوع بطور ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس، اظهار داشت: ماموران پليس اگاهي با اقدامات اطلاعاتي، خودروهاي سرقتي در شهرهاي همجوار کشف و سارقان اين خودروها را نيز دستگير کردند.

سرهنگ سليماني در پايان به شهروندان توصيه کرد، خودروهاي خود را مجهزبه وسايل ايمني از جمله قفل فرمان و دزد گير کنند و از رها کردن خودرو در اماکن خلوت و تاريک که موجب وسوسه و سوء استفاده سارقان مي شود، خودداري نمايند. 

خبر سلمان مهدوی 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار