مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: خدمات جدید برای افراد مبتلا به هموفیلی تحت‌پوشش صندوق صعب‌العلاج بیمه سلامت قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۴۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶ 15 January 2024

به گزارش تابناک بوشهر، داراب بارگاهی مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر در این رابطه، اظهار داشت: خدماتی از قبیل دارو‌های تخصصی، فیلتر خون، تزریق و فرآورده‌های خونی، هزینه‌های آزمایش ژنتیک تشخیص پیش از تولد هموفیلی، نمونه‌برداری از پرز‌های کورپونی جفت، تزریق فاکتور، هزینه انجام تزریق فسفر و ریفامپیسین داخل مفصلی، یکسری از آزمایشات مرتبط با بیمار و عوارض تزریق خون و تعویض مفصل بیماران هموفیلی، پیش از تاسیس صندوق بیمار‌ی‌های خاص و صعب‌العلاج برای این بیماران رایگان بود.

وی افزود: علاوه بر حمایت‌های فوق با تشکیل صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج بیماران دارای هموفیلی نشان‌دار شده می‌توانند از مزایای آزمایش (۷ کد خدمت)، پرتو پزشکی (۸ کد خدمت)، توانبخشی (۴کد خدمت)، ویزیت (۱۱ گروه تخصصی)، اندام مصنوعی، خدمات بستری، خدمات روانشناسی و تجهیزات بهره‌مند شوند.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر تصریح کرد: بیماران منتسب به نشان هموفیلی می‌توانند با رعایت ضوابطی از مساعدت‌های موردی صندوق بیماری.‌های خاص و صعب‌العلاج، خارج از ضوابط با ارائه مدارک و مستندات به ادارات شهرستان و اداره کل پس از بررسی و طرح در کمیته‌های مربوطه بهره‌مند شوند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار