مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با تاکید بر اینکه تقویت بدنه و ساختار اجرایی این شرکت در دستور کار قرار دارد گفت: تلاش می شود در چارچوب اقدامات کارشناسی و تخصصی، خدمات رسانی شرکت آبفای استان به مشترکان و همچنین اجرای پروژه ها با روندی مطلوب، پشتیبانی و تداوم یابد.
کد خبر: ۱۱۴۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷ 15 January 2024

تابناک خوزستان: صابر علیدادی یکی از مهمترین برنامه های کاری دوره جدید مدیریت در شرکت آب و فاضلاب خوزستان را تقویت بدنه و ساختار اجرایی این مجموعه خدمات رسان عنوان کرد و افزود: مجموعه ای از کارگران و کارشناسان متعهد و متخصص در شرکت آب و فاضلاب خوزستان فعالیت دارند که بهره گیری از توان این نیروها می تواند در بهبود خدمات دولت به مردم تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب خوزستان برابر قانون در زمینه های مختلفی به مردم استان خوزستان تعهد دارد که مهمترین آن، تامین آب شرب سالم و همچنین اجرای پروژه های فاضلاب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان یادآورشد: دوره جدیدی از مدیریت جهادی در این مجموعه خدمات رسان شروع شده که همواره به حمایت مردم نیاز دارد تا برابر برنامه ریزی های انجام شده، عقب ماندگی های پیش آمده در زمینه پروژه های آبرسانی و همچنین فاضلاب، تکمیل و به بهره برداری برسند.

علیدادی با بیان اینکه جبهه های کاری مختلفی در قالب طرح جامع فاضلاب اهواز فعال هستند گفت: باید توجه داشت که این پروژه با برنامه ریزی کارشناسی، پشتیبانی دولت و همکاری شهروندان به سرانجام می رسد و در این راستا شرکت آبفای خوزستان با همه ظرفیت با بهره گیری از توان نیروی انسانی متعهد و متخصص پای کار خواهد بود.

صابر علیدادی چهارشنبه هفته گذشته با حکم مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان منصوب شد.

علیدادی با مدرک دکتری رشته ﻣﻬﻨﺪسی ﻋﻤﺮان ـ ژئوتکنیک، سابقه تدریس در رشته مهندسی عمران، با ۱۷ سال سابقه اجرایی در صنعت آب کشور، مجری پروژه های آبرسانی غدیر، چذابه و شادگان بوده است. وی همچنین مدیریت دفتر علاج بخشی سدها در سازمان آب و برق خوزستان، مجری طرح افزایش ارتفاع سد دز، اجرای بیش از ۲۵۰ کیلومتر خط انتقال آب در استان، مجری بهره برداری از سیستم آبرسانی تمامی شهرها و روستاهای استان به مدت پنج سال، معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان، مدیریت دفتر تجهیز منابع مالی و توسعه مشارکت آبفا کشور را بر عهده داشت.
از جمله پروژه های ملی که علیدادی در آن مشارکت داشته، احداث بزرگترین آب شیرین کن خشکی است.

وی همچنین انتشار ۱۰ مقاله ISI و تهیه ۳۰ مقاله پژوهشی را در کارنامه خود دارد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار