مدیرعامل شرکت گاز ایلام:
مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: گازرسانی به مناطق محروم از مؤلفه‌های اصلی توسعه پایدار روستایی است و روند پروژه‌ های گازرسانی باقیمانده روستایی استان که از مناطق کمتر توسعه‌ یافته و صعب‌العبور می‌باشند تا پایان سال جاری بسته می شود.
کد خبر: ۱۱۴۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ 14 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ محمود کشاورز به گازرسانی به مناطق محروم استان نیز اشاره و اظهار داشت: به منظور محرومیت‌ زدایی از مناطق کمتر توسعه ‌یافته روستایی استان و توزیع عادلانه امکانات در همه مناطق و همچنین خدمات‌ دهی به صنایع موجود و توسعه و گسترش صنایع جدید در راستای ایجاد اشتغال پایدار، اقدامات قابل قبولی توسط شرکت گاز انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی به زردلان سردسیری در دهه فجر امسال به اتمام می رسد، افزود: شرکت گاز استان در دهه‌ فجر امسال  تعداد قابل توجهی پروژه عمرانی در دو حوزه  گازرسانی به مناطق روستایی و ساخت ساختمان و ابنیه  افتتاح و تعدادی پروژه نیز به منظور تقویت خطوط موجود و افزایش پایداری شبکه های گاز رسانی کلنگ زنی می کند که با حضور مسئولان استانی به بهره برداری می رسند.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با اشاره به اینکه ۲۶ شهر استان از گاز طبیعی برخوردار شده‌اند و هم‌اکنون همه شهرهای استان گازدار هستند، گفت: در حال حاضر ۵۷۰ روستای استان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند که با برنامه ریزی‌های انجام‌شده تا پایان سال، همه روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در استان گازدار خواهند شد.

کشاورز با اشاره به اینکه ۵ مصوبه قبلی رئیس‌جمهور و هیأت دولت به ایلام در دور اول در این شرکت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است، عنوان کرد: تاکنون هیچ مشکلی در تامین گاز مردم استان وجود نداشته است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار