امام جمعه پاوه با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بر اهمیت حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات گفت: جامعه اهل سنت در انتخابات اسفندماه امسال همانند دیگر عرصه‌ها حضور جدی خواهند داشت.
کد خبر: ۱۱۴۸۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ 11 January 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا ماموستا مُلا «قادر قادری» شامگاه چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه نظام اسلامی برکات بسیاری برای مردم داشته است، افزود: جامعه‌ اهل سنت، بخصوص علما، در چهار دهه‌ گذشته از عمر انقلاب کوشیده‌اند از اصولی چون اسلام، انقلاب، رهبری و مردم، پاسداری نمایند.

وی یادآوری کرد جامعه اهل سنت به‌ همین خاطر شرکت در انتخابات را به‌ نفع مردم می‌دانند و همه‌ ما در انتخابات شرکتی جدی خواهیم داشت.

امام جمعه پاوه بیان دستاوردهای نظام به‌ بهترین شکل ممکن را امری مهم دانست و عنوان کرد: به‌ لطف خدا نظام اسلامی برکات بسیاری برای مردم، از جمله گشایش مرز شوشمی و گازرسانی منطقه اورامانات تا نقطه صفر مرزی، داشته است و لازم است تلاش مسوولان برای رفع مشکلات مردم با جدیتی بیش از پیش ادامه داشته باشد.

کرمانشاه، در وحدت و تقریب مذاهب نمونه است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه نیز در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات ارزنده ماموستا قادری امام جمعه پاوه، بیان کرد: اقدامات شما در شهرستان پاوه، بسیار ارزشمند و الگوی بسیار مناسبی برای همگان، خصوصاً سایر علمای منطقه، است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «حبیب الله غفوری» در ادامه افزود: مراسمی چون نشست اخیر باموضوع هم‌اندیشی علمای اهل سنت استان در شهرستان پاوه که‌ به‌لطف خدا بامحوریت شخص حاج ماموستا قادری، بسیار باشکوه و اثرگذار برگزار گردید، تحکیم وحدت و افزایش همدلی بین علمای منطقه را به‌دنبال دارد.

وی اظهار کرد: این وحدت و همدلی به‌یاری خدا موجب برگزاری انتخاباتی دشمن‌شکن خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری با اشاره به الگو بودن استان کرمانشاه در وحدت و همدلی گفت: وضعیت استان کرمانشاه در وحدت و تقریب مذاهب بسیار مناسب است و باید این حس اخوت قلبی بین علما و فضلای شیعه و سنی، بیش از پیش تقویت شود.

در این دیدار جمعی از ائمه جمعه و شورای افتاء شهرستان پاوه نیز حضور داشتند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار