مدیر منطقه هشت شهرداری قم گفت: با پایان بخش عمده اقدامات عمرانی برای تکمیل زیرساخت‌های محله ۹ پردیسان به‌زودی این محله قابلیت سکونت خواهد داشت
کد خبر: ۱۱۴۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ 09 January 2024

به گزارش تابناک قم، علیرضا مظفری با اشاره به اجرای زیرساخت‌های محله ۹ پردیسان توسط شهرداری، اظهار کرد: با توجه به اینکه زمین‌های این محله در قالب معوض توسط شهرداری برای بازگشایی بعضی معابر داخل شهر به مالکان واگذار شده است، مدیریت شهری اجرای زیرساخت‌های این محله را برعهده گرفته و تاکنون قسمت عمده‌ای از آن را انجام شده است و در حال پیگیری برای اجرای کامل آن هستیم.

وی با بیان اینکه شبکه آب‌رسانی محله ۹ پردیسان کامل شده است، افزود: شبکه فاضلاب نیز تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در حال رایزنی هستیم تا چند ماه آینده فاضلاب را کامل کنیم.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم ادامه داد: شبکه برق فشارقوی در محله به طور کامل اجرایی شده است و شبکه فشار ضعیف نیز در صورت نبود مشکلات غیرمترقبه تا پایان سال آماده بهره‌برداری خواهد بود.

مظفری با اشاره به ساخت شبکه گاز در این محله، تأکید کرد: قرارداد طرح منعقد شده است و تا یک سال آینده طرح گازرسانی تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه جدول‌گذاری محله ۹ هم تکمیل شده است، گفت: لایه نخست زیرسازی معابر نیز انجام شده است اما جهت تسریع در روند تکمیل زیرسازی و آسفالت اهالی هرچه سریع‌تر اقدام به اخذ پروانه ساخت کنند تا پس از تکمیل انشعابات هرچه سریع‌تر عملیات لایه‌های بعدی زیرسازی و روکش آسفالت معابر انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار