مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان در نشستی با معاون آموزش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با حضور روسای محترم کانون های بازنشستگی استان عنوان کرد: با تفاهم صورت گرفته امکان بهره مندی رایگان بازنشستگان و فرزندان ایشان از دوره های آموزشی مراکز دولتی آموزش فنی و حرفه ای استان فراهم شده است.
کد خبر: ۱۱۴۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷ 07 January 2024

به گزارش تابناک گیلان«سجاد محمدیان» تصریح کرد: در این تفاهم، بازنشستگان و فرزندان آنان می توانند از 150 واحد آموزشی دولتی در رشته های مختلف از جمله اتومکانیک، برق، تاسیسات، مهندسی و ... در استان گیلان به طور رایگان بهره‌مند شوند.

 «رامین رفیع زاده» معاون آموزش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان بیان کرد: با هدف اشتغال زایی و حمایت از کسب و کارها، برخی از دوره های آموزشی به بخش خصوصی واگذار شده است که با هماهنگی های بعمل آمده، بازنشستگان و فرزندان ایشان می توانند تا 50 درصد تخفیف در این دوره های آموزشی شرکت نمایند.
 وی با بیان اینکه بیمه کارآموزی در طول دوره‌های آموزشی برای شرکت کنندگان رایگان است، گفت: پس از گذراندن دوره های آموزشی، مجوز راه اندازی کسب و کار برای بازنشستگان و فرزندانشان به طور رایگان صادر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار