مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام:
مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از معرفی ۶ صنعتگر در بخش صنایع‌دستی شهرستان بدره برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۷۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ 08 January 2024

به‌ گزارش تابناک ایلام؛ فرزاد شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی در حوزه مستقل ۶ نفر از فعالان عرصه صنایع‌دستی شهرستان بدره در رشته‌های گلیم‌بافی، چیت‌بافی و چرم‌دوزی به اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی معرفی شده‌اند.

وی افزود: صنایع‌ دستی همواره به‌عنوان یک منبع در‌آمد برای خانواده‌ها یکی از اولویت‌های این اداره‌کل بوده چرا که صنعت دستی می‌تواند تأثیر بسزایی در ایجاد مشاغل خانگی داشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی ایلام تصریح کرد: در همین راستا طی این مدت برای فعالان حوزه صنایع‌دستی و جویای کار که متقاضی دریافت تسهیلات برای ایجاد خوداشتغالی بودند پرونده تشکیل شد و این افراد از طرف اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

شریفی ادامه داد: سالانه تعداد زیادی از علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف صنایع‌دستی در کلاس‌های آموزش مربوط به صنایع‌دستی شرکت می‌کنند و در پایان دوره به آن‌ها گواهینامه آموزشی اعطا می‌شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار