دستیار رییس جمهور:
دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی‌ با تاکید بر اینکه اشتغال زنان در جامعه قابل مقایسه با دوران پیش از انقلاب نیست، گفت: اشتغال زنان در جامعه باید بنحوی انجام بگیرد که ضربه و صدمه‌ای به وظیفه مادری و همسری زنان وارد نکند.
کد خبر: ۱۱۴۷۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۱ 04 January 2024

به گزارش تابناک قم، سیده سکینه سادات پاد روز چهارشنبه در همایش مادرانه و توزیع یک‌هزار بسته معیشتی در بین خانواده زندانیان، بیان داشت: مهمترین رسالت و وظیفه زنان و مادران جامعه، تربیت نسل و فرزند است و نباید مسوولیت های اجتماعی و نقش مادری محدودیتی متقابل برای یکدیگر ایجاد کند.

وی در ادامه اظهار داشت: همه مردم دارای کرامت ذاتی هستند و به همین بخاطر نظام اسلامی خود را در برابر آرامش و رفاه خانواده ها احساس مسوولیت می‌کند.

پاد بیان داشت: زنان سرپرست خانواده از نظر معیشتی و تامین مایحتاج زندگی خود با چالش‌های بیشتری روبه رو هستند و دولت در کنار سمن‌های مردم نهاد در کنار این خانواده‌هاست.

پاد با بیان اینکه رییس‌جمهوری بنده را مأمور کردند در تمام دیدارهای مردمی سلام گرم ایشان را به مردم برسانم، تصریح کرد: بهبود معیشت و به ویژه زنان سرپرست خانوار جزو دغدغه‌های همیشگی دولت مردمی است.

وی خاطرنشان کرد: توزیع یک‌هزار بسته معیشتی توسط یک سمن مردم نهاد در بین خانواده زندانیان نشان از اهمیت ورود گروه‌های مردمی در حل چالش‌های اجتماعی است.

حضور و سخنرانی در همایش مادران ائمه، همایش بانوان و مشاوران دستگاه های اجرایی، دیدار با خانواده زندانیان، نشست تخصصی با استادان جامعه الزهرا و نشست تخصصی با شماری از فرهیختگان حوزوی از جمله برنامه های سفر مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی به قم است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار