مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان گفت: در اجرای رزمایش راه ابریشم، جهت آمادگی کنکور دانش‌آموزان رشته‌های ریاضی، تجربی و علوم انسانی، ۴ هزار بسته آموزشی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۱۴۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱ 01 January 2024

به گزارش تابناک لرستان، مجید طائف با اشاره به اجرای رزمایش راه ابریشم ۲، جهت آمادگی کنکور دانش آموزان لرستانی، اظهار کرد: این رزمایش برای دانش‌آموزان رشته‌های ریاضی، تجربی و علوم انسانی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در رزمایش راه ابریشم ۴ هزار بسته آموزشی جهت توزیع بین دانش‌آموزان نیازمند در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان، ارزش هر بسته آموزشی را ۱۳ میلیون تومان عنوان و تصریح کرد: ۴ هزار بسته در مجموع با اعتباری به مبلغ ۵۲ میلیارد تهیه و بصورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

طائف، تقویت دروس اصلی و پیش‌نیاز و همچنین اصول تست زنی را از اهداف این طرح برشمرد.

وی بیان داشت: سعی بر این بوده که توزیع بسته‌های آموزشی در بین دانش‌آموزان مناطق حاشیه‌ای شهر‌ها و مناطق کم برخوردار البته با انگیزه اولیه و لازم و دارای معدل بالا صورت گیرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان با بیان اینکه در رزمایش راه ابریشم سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان و فقط در رشته‌های علوم تجربی و ریاضی هزینه شد، افزود: امسال با پیگیری صورت گرفته این اعتبار به ۵۲ میلیارد افزایش پیدا کرده و علاوه بر رشته‌های مذکور، علوم انسانی نیز اضافه شده است.

طائف تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ نسبت به پارسال ۴۲۰ درصد افزایش اعتبار برای آمادگی کنکور داشته‌ایم.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار