همزمان با 9 دی نماینده ولی‌فقیه با خانواده تنها شهید فتنه 88 کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.
کد خبر: ۱۱۴۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۷ 31 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس به مناسبت 9 دی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج حضرت آیت الله سید نصیر حسینی و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و معاونین از خانواده  شهید ناصر امیرنژاد سرکشی به عمل آوردند.

آیت الله حسینی در دیدار با پدر و مادر این شهید اظهار کرد: انقلاب اسلامی مرهون خون شهداست شهید امیرنژاد در جریان فتنه سال 88 با بصیرت بخشی و حضور در صحنه برای خاتمه دادن به غائله‌های فتنه گران وارد شد و سرانجام به دست دشمنان این ملت و نظام به شهادت رسید.

وی در ادامه گفت: سالروز 9 دی و روز بصیرت مردم انقلابی کشور بهانه‌ای است تا قدردان رشادت  این فرزندان شجاع کشور باشیم.

رضا پارسیان نژاد مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن گرامیداشت 9 دی بیان کرد: خادمان خانواده های معظم شهدا وظیفه خود می‌دانند در همه زمینه ها خدمتگزار این قشر معزز باشند و با دیدار با پدران و مادران شهدا  از این جامعه ایثارگری تکریم و تجلیل به عمل آورند.

به گزارش فارس دانشجوی شهید ناصر امیر نژاد در سال 1365 در شهر یاسوج متولد شدند و همزمان با حوادث بعد از انتخابات و در بحبوبه فتنه 88 در مورخه 30 خرداد 1388 در شهر تهران به  شهادت رسید شهید امیرنژاد دانشجوی سال آخر رشته هوا فضا واحد علوم تحقیقات تهران بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار