سرپرست فرمانداری بندرعباس:
تابناک هرمزگان- بهادری سرپرست فرمانداری بندرعباس گفت: حماسه بزرگ ۹ دی در تاریخ ایران فراموش نخواهد شد
کد خبر: ۱۱۴۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷ 30 December 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// حبیب بهادری که در مراسم روز ملی حمل و نقل، در جمع رانندگان و مدیران این حوزه در شهرداری بندرعباس حضور یافته بود، ضمن تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین و همچنین تكريم مادران و همسران شهدا اظهار داشت: مردم با بصیرت ایران عزیز با تأسی از راه شهدا و ایثارگران ثابت کردند که تا پای جان پا در رکاب ولایت خواهند ماند، از این رو حماسه بزرگ ۹ دی به هیچ وجه در تاریخ ایران فراموش نخواهد شد.

وی با اشاره به رویداد بزرگ ٩دي اضافه کرد : هیچگاه نبايد فراموش شود كه عده اى چطور حرمت شكنى كردند و ملت با بصيرت ایران با حمايت از ولايت فقیه چگونه به آنان پاسخ دادند.

مقام عالی دولت در شهرستان بندرعباس ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور پر رنگ در راهپیمایی بزرگ ٩دی افزود : مهمترین دستاورد حماسه ۹ دی، حفظ انقلاب اسلامی و حمایت میلیونی مردم از ولایت فقیه بود.

گفتنی است مراسم گرامیداشت یوم الله ٩دی روز شنبه از ساعت ۹ صبح با سخنرانی سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اجرای سرود ۲۰۰ نفری دانش آموزان در جوار گلزار شهدای گمنام در مسجد جامع شهر بندرعباس برگزار خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار