مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: دشمن با جدایی انداختن بین امت و ولایت به دنبال ضربه زدن به این نظام است.
کد خبر: ۱۱۴۵۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸ 29 December 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، حجت الاسلام شمس اله جلیلیان در نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: در سال ۸۸ فتنه بزرگی برای برکناری این نظام برپا شد.

وی افزود: رمز آشوب و فتنه تخلف در انتخابات بود و کشورهای دیگر نظام‌هایشان را عوض کرده بودند و در انتخابات تخلف صورت گرفته بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: آمریکا، انگلیس، اسرائیل، ضدانقلاب‌های داخلی و خارجی، منافقین، سلطنت طلب‌ها و رسانه‌های مختلف همه عشوه خود را جمع کردند تا بین مردم و ولایت جدایی بیندازند.

وی عنوان کرد: مهمترین هدفشان فاصله انداختن بین امام و امت بود چرا که آن‌ها ایمان داشتند که امت بی‌ولایت بی خطر است و ولایت بی امت بی اقتدار است.

این مقام مسئول گفت: دشمن با جدایی انداختن بین امت و ولایت به دنبال ضربه زدن به این نظام بود.

وی بیان کرد: ۹ دی ماه یوم‌الله است و باید هر ساله به مردم یادآوری شود، رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره حماسه ۹ دی سال ۸۸ که در خاموشی اثر فتنه خود را گذاشت می‌فرماید «حاکمیت روح دیانت بر دل مردم، نماد اعتماد مردم به اسلام، احساس وظیفه دینی و انجام عمل صالح، روز بیداری، روز هشداری بصیرت، روز شناخت زنان، روز شناخت اولویت، روز شناخت دوست و دشمن است».

جلیلیان خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی ماه حضور پرشور و عاشورایی مردم ولایت مدار بزرگترین افتخار زن و مرد ایرانی است.

وی گفت: قرآن کریم می‌فرماید «آن‌هایی که در مسیر خدا جهاد کنند ما راه ها را به آن‌ها نشان می‌دهیم و آن‌ها را هدایت می‌کنیم».

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه عنوان کرد: شکوفایی بصیرت هم در عرصه فکری و علمی و هم در عرصه عملی نیازمند به مجاهدت است و حضرت زهرا (ص) برای شکوفایی بصیرت در ۲ عرصه از خود مجاهدت نشان داد.

وی تشریح کرد: روز بصیرت تجلیل پیمان با ولایت و حرکت کردن در مسیر مکتب حاج قاسم است.

این مقام مسئول بیان کرد: مردم نشان داده‌اند که با وجود مشکلاتی که دارند جایی که پای دفاع از نظام در کار باشد در صحنه حاضر هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار