مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت :یکی از اقدامات شاخص دولت سیزدهم تکمیل ساختمان اداری شهرستان سیروان بعد از گذشت پنج سال با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال است.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵ 29 December 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمدی افزود : برای تجهیز ایستگاه‌های سنجش ذرات گرد و غبار و تجهیز و راه‌اندازی آزمایشگاه اداره کل و شهرستان‌های ایوان، آبدانان و چرداول بیش از ۴۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

 وی بیان داشت : به منظور تعمیر و تجهیز موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی پنج میلیارد ریال و تعمیر، مرمت و بازسازی سایت گوزن زرد چهار میلیارد ریال هزینه صرف شد.

محمدی ادامه داد : تجهیزات مهار آتش از قبیل دمنده، بیل، کفش و دیگر اقلام با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در بین ۱۵۰ نفر از دوستداران محیط زیست توزیع شد.

 وی گفت : ترویج و توسعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست با برگزاری کارگاه و کلاس‌های آموزشی و چاپ اقلام تبلیغاتی از جمله دفتر مشق، دفتر نقاشی و مداد رنگی برای دانش‌آموزان، تکمیل و بارگذاری سامانه کودک زیست به عنوان استان پایلوت کشوری و ساخت پویانمایی با موضوع محیط زیست و صرف پنج میلیارد ریال اعتبار از دیگر فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی این اداره کل محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد : در ایام اربعین حسینی و با هدف ترویج شعائر زیست محیطی بین زائران، تهیه و توزیع اقلام تبلیغاتی از قبیل کیسه پارچه‌ای، لیوان استیل، چفیه و کلاه و تهیه شعارهای زیست محیطی با رویکرد معنوی با محتوای حفاظت از محیط زیست انجام گرفت./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار