رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خبر داد:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: اجرای ۲۷ برنامه ویژه برای روز «بصیرت» یا نهم دی‌ماه با محور بصیرت‌افزایی در خراسان رضوی پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است.
کد خبر: ۱۱۴۵۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳ 26 December 2023

به گزارش تابناک رضوی، حجت‌الاسلام سید محمد سلطانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این مطلب اظهار کرد: مردم همیشه از مسئولان جلوترند و مطالبه دارند و این یک ارزش است، زیرا انقلاب اسلامی ایران، انقلابی مردمی است، پس باید این ارزش را حفظ و به نسل جوان منتقل کرد، ضمن اینکه اگر مسئولی از مردم فاصله بگیرد نمی‌تواند مسیر را بدون مردم ادامه دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: یوم الله نهم دی روز بصیرت و میثاق با ولایت و روز خلق حماسه ماندگار علیه فتنه گران است. در چنین روزی با الهام از هدایت الهی و حضور حماسی و به‌هنگام مردم بصیر و انقلابی، بزرگترین و پیچیده‌ترین فتنه تاریخ علیه نظام دینی، ولایی و اسلامی درهم شکسته شد.

سلطانی گفت: ملت بصیر ایران می‌دانند که تحکیم باورها و ارزش‌های اسلامی، اهتمام نسبت به مسائل فرهنگی، تقویت و برتری نظامی، وحدت کلمه، شور و نشاط انقلابی برای حفظ و استمرار نظام اسلامی ضرورت دارد، لذا با آگاهی نسبت به ارزش‌های اسلامی و فتنه فتنه‌گران، نظام و انقلاب را از هرگونه انحراف مصون نگه‌ خواهند داشت.

وی در تشریح برنامه ‌های روز بصیرت‌افزایی افزود: 9 دی روز میثاق با امت است، از همین رو امسال در خراسان رضوی و شهرستانها برنامه‌های متنوعی برگزار خواهد شد و 27 برنامه محتوایی با حضور اقشار مختلف در حرم رضوی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سلطانی تصریح کرد: روز 9 دیماه در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی از ساعت 9 تا 11 میزبان سید رضا تقوی، مشاور رئیس جمهور خواهیم بود و شب 9 دیماه در حرم پس از نماز مغرب سخنرانی سید احمد خاتمی را خواهیم داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: شب دهم دیماه نیز در مجتمع آیه‌ها کنگره شهدای هلال احمر را با حضور 2 هزار نفر خواهیم داشت.

وی با اشاره به نامگذاری ده دی به عنوان روز مشهد عنوان کرد: در مراسم روز مشهد پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس در ساختمان هلال احمر واقع در میدان ده دی تشییع و تدفین خواهد شد.

حجت الاسلام سلطانی ادامه داد: گرامیداشت سالروز حماسه مردمی یوم الله نهم‌ دی با سخنرانی مشاور رییس جمهور در امور حوزه و روحانیت، سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی و یادواره بزرگ شهدای امدادگر استان با سخنرانی رییس‌ جمعیت هلال‌احمر کشور همراه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: دیدار بانوان حماسه‌ساز در آستانه‌ حماسه‌ نهم‌دی با تولیت آستان قدس رضوی، نکوداشت قاریان بین‌المللی قرآن کریم، نشست‌های ویژه جوانان با موضوع شخصیت حاج قاسم و بصیرت، شرح و تفسیر آیات بصیرت و جهاد در قرآن کریم ویژه مادران و برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی با موضوع بصیرت افزایی برخی دیگر از برنامه‌هایی است که ویژه نهم دی در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار