رئیس کمیته حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز خواستار اهتمام ویژه مجلس به حوزه تولید خودرو برقی شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳ 23 December 2023

تابناک فارس به نقل از ایسنا: مصطفی کیانی رحیمی امروز، ۲ دی در نشست مدیریت شهری شیراز با تعدادی از نمایندگان و بهره‌برداران ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار کرد: با پایش صورت گرفته و بر اساس اعلام وزارت کشور، این کلان‌شهر در حوزه حمل‌ و نقل عمومی در سطح کلان کشور سرآمد است و این اقدام نتیجه همدلی و مشارکت بدنه اجرایی مدیریت شهری و شهروندان است.

نایب‌ رئیس کمیسیون حمل‌ و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز افزود: امروز شاهد هستیم که آرامش لازم بر آن حاکم است که موجب احترام‌افزایی برای شهر شیراز شده است.

کیانی رحیمی ادامه داد: طی یکسال گذشته اتفاقات بسیار خوبی در سطح کلان‌مقیاس در حوزه حمل‌ونقل رقم خورده است.

رئیس کمیته حمل‌ و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: این سرعت و پیشرفتی که از سوی مدیریت شهری با تراز بالایی در حال انجام است باید همچنان ادامه داشته باشد و در حوزه نوسازی تاکسی، اتوبوس، مینی‌بوس و میدل باس در دستور کار باشد تا منحصر به فرد بودن در حوزه صیانت از محیط زیست در حوزه‌ونقل را شاهد باشیم.

کیانی‌رحیمی خواستار اهتمام مجلس تا به حوزه تولید خودرو برقی و تخصیص ناوگان به حوزه حمل‌ و نقل شد.

نایب‌ رئیس کمیسیون حمل‌ و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز همچنین بیان کرد: تفکیک و احیای سازمان تاکسیرانی درخواست مکرری است که از سوی رانندگان ناوگان تاکسی شیراز همواره مطرح است و این اقدام نیاز به هم‌افزایی بیشتر میان نمایندگان دارد تا بتوانیم از این مهم بهره‌مند شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار